سافتویرنتز اینویس / Softwarenetz Invoice v7.16

Softwarenetz Invoice v7.16
سافتویرنتز اینویس

  • 5.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ساخت صورتحساب های مختلف
  • نسخه :Version 7.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Softwarenetz
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای برای شرکت های کوچک و مستقل که یک برنامه ساده با کاربری بسیار آسان که به شما امکان ساخت صورتحساب های مختلف را میدهد. اینک صدور صورتحساب در قالب PDF برای اشخاصی که شغل آزاد دارند، بصورت موقت برای شرکت های مختلف کار میکنند و یا کسانی که به دنبال یک برنامه ساده با رابط کاربری دوستانه هستند تا صورتحساب های خود را صادر کنند.
آیا هنوز هم صدور صورتحساب را با برنامه Excel و یا Word انجام میدهید؟ آیا از هیچ برنامه خاصی برای اینکار استفاده نمیکنید؟
با استفاده از نرم افزار Softwarenetz Invoice که برای ویندوز طراحی شده است قادر خواهید بود تا در کارهایتان مقدار زیادی صرفه جویی کنید. برنامه طرز کار بسیار ساده ای دارد. به همین خاطر یک برنامه مناسب برای کسانی است که یا میتدی هستند و یا زیاد با کامپیوتر و نرم افزارهای پیچیده آشنایی ندارند.

برنامه Invoice عبارت است از یک سازمان دهنده کامل برای آدرس ها و مشتری ها. با انتخاب هر یک از مشتری ها شما قادر خواهید بود تا تمام صورتحساب ها، پرداخت ها و مسائل مهم مربوط به آنها که لازم است یادآوری شوند را ببینید. کادری برای ثبت مطالب مهم در اختیار شما قرار داده شده که میتوانید از آن برای یادداشت مطالب خاص و یا یادآوری مسائل مهم درباره هر یک از مشتری ها که لازم است استفاده کنید.
قوانین خاص شما در قسمت مدیریت قوانین قابل ذخیره سازی است. اگر شما این قوانین را در فایلی با فرمت CSV دارید وارد کردن آن به محیط برنامه بسیار ساده خواهد بود.
در صورتی که مایل به پرینت یک صورتحساب باشید Invoice اینکار را برای شما انجام میدهد. همچنین اگر لوگو یا طرح خاصی برای خود انتخاب کرده اید میتوانید آنرا به صورتحساب مورد نظرتان اضافه کنید تا یک نسخه گرافیکی داشته باشید.
نرم افزار یک برنامه جانبی به نام MyMoney در اختیار شما قرار داده است. این ابزار میتوانید گزارش واریزهای مشتریان تان را که از طریق بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN صورت گرفته بطور اتوماتیک ثبت کند.
برنامه دارای ابزارهای کارآمد دیگری نیز هست. برای مثال ابزار Invoice Journal که به شما گزارش روزانه میدهد. این گزارش را میتوانید در قالب یک فایل CSV به حسابدار خود بدهید، آن را پرینت کنید و یا از طریق ایمیل ارسال کنید.
قابلیت جدید. نرم افزار Invoice به شما این امکان را میدهد تا صورتحساب مورد نظرتان را در قالب یک فایل PDF نوشته و به ایمیل مشتریان خود ارسال کنید.

Description

For those self-employed persons, freelancers and small companies, who are in need of a simple and userfriendly program to create invoices.
Do you still create your invoices with Excel or Winword? Or don’t you use any kind of program to create your invoices?
With the program Invoice for Windows you can save yourself a lot of work. The program is easy to use and therefore appropriate for beginners.
Invoice consists of a complete address / customer organiser. Per customer you can see all invoices, payments and reminders. A memo field enables you to add more specific information to a customer.
Your articles are saved in the article manager. If you have you articles in CSV-format, it’s easy to import your articles into Invoice.
If you like the Invoice program can print your writing paper. You can insert your logo as a grafical file.
With the additional program softwarenetz MyMoney, Invoice can book the transfers of your customers automatically over text- and CSV-import files.
The program also consists of more functionality like e.g. the Invoice journal, which you can give to your accountant (as a CSV-file), print stickers and send an emailing.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری