کم بلاکر / WOLFCODERS CamBlocker v2.0.0.5

WOLFCODERS CamBlocker v2.0.0.5
کم بلاکر

  • کاربرد : نرم افزار غیر فعال سازی وب کم
  • نسخه :Version 2.0.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Wolfcoders Corporation
  • سال تولید : 2017

توضیحات

امروزه استفاده از وب کم ها برای نوعی جدید از ارتباطات غیر حضوری بسیار رایج شده است ولی متاسفانه در برخی مواقع افرادی قادر خواهند بود نا به راحتی وب کم شما را فعال کرده و از طریق دوربین وب به جاسوسی شما بپردازند.
CamBlocker نرم افزاری حرفه ای است که به منظور مسدود کردن وب کم ها طراحی شده است تا در مواقعی که به آن ها نیازی ندارید، نگران موارد حفاظتی وب کم خود نباشید. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از استفاده افراد دیگر از دوربین وب کم در دسترسی به آن، یک رمز عبور تعریف کنید. CamBlocker دارای این مزیت است که از حداقل منابع سیستم استفاده می کند و به صورت فعال در system tray باقی می ماند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WOLFCODERS CamBlocker:
- مسدود نمودن وب کم برای حفاظت در مقابل مشاهده شدن ناخواسته توسط افراد دیگر
- امکان تعیین رمز عبور برای استفاده از وب کم
- به کارگیری حداقل منابع سیستمی
- امکان فعال باقی ماندن در system tray
- و ...

Description

Is someone spying on you through your web camera?
CamBlocker is a professional application designed to enable you to block all your webcams, when you don't need them, and protect yourself from being spied on.
You can also password protect CamBlocker and prevent your teenager, or anybody else, from using a web camera. The program stays out of way in system tray area, with minimal use of system resource.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری