دوارت کد کامپیر / Devart Code Compare Professional 4.1.78

Devart Code Compare Professional 4.1.78
دوارت کد کامپیر

  • کاربرد : نرم افزار مقایسه و ترکیب کدها
  • نسخه :Version 4.1.78
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Devart
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام ابزاری حرفه ای جهت مقایسه و ترکیب فایل ها و فولدرها است ، Code Compare Pro ابزاری است که به طور خاص برای مقایسه و ترکیب سورس کدها ساخته شده است ، این نرم افزار در واقع می تواند تغییرات در میان کدها را با توجه به ساختار آنان شناسایی کند ؛ Devart CodeCompare Professional می تواند این عمل را با ۳ متد مختلف به شیوه ای مؤثر برای شما پیاده سازی کند. این نرم افزار بلاک هایی رنگی را برای کدها و متون تغییر یافته و یا حذف شده در نظر می گیرد ، جزئیات دقیق در هر خط را با های لایت هایی مشخص نماید و یا تنها با یک کلیک عمل ترکیب و یا ادغام سازی را انجام دهد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از Syntax Highlighting برای زبان های برنامه نویسی ، امکان کنترل و مدیریتی مناسب تر را در هنگام ترکیب فایل های متنی در اختیار شما می گذارد ، این نسخه از نرم افزار به طور کامل با Visual Studio 2010, 2012, 2013, 2015 ادغام سازی شده و هم اکنون می توانید از قابلیت های مفید آن به طور مستقیم در ویژوال استودیو نیز بهرمند شوید. از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت درج کامنت در انتها قطعه کدها اشاره کرد که می تواند در حین فرآیند ترکیب و ادغام انجام گیرد.

Description

Code Compare – File and Folder Merge Tool. Code Compare Pro edition of the tool is specially adapted for comparing source code files. It locates changes in code with regard to its structure. Code Compare Pro features 3-way file merge tool that allows resolving version control merge conflicts.
Text Comparison and Merging
– Colored blocks for inserted, deleted, and modified text
– Detailed highlights of changes within lines
– Collapsing of unchanged regions of text (Pro-feature)
– Point-and-click merging with a mouse
– Editing files on the fly
– Merging shortcuts for advanced users

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری