سافیستیک / SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5

SOFiSTiK 2016 R2 SP 2016-5
سافیستیک

  • کاربرد : نرم افزاری قدرتمند برای طراحی های سه بعدی
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : SOFiSTiK Ltd
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SOFiSTiK نرم افزاری قدرتمند برای طراحی های سه بعدی و مناسب برای طراحان گرافیکی یا مهندسان می باشد. این برنامه دارای آنالیز های قدرتمندی می باشد و با استفاده از آن می توانید مدل های دقیق و مهندسی شده ای را طراحی نمایید. این برنامه برای طراحی ساختمان ها، سازه های مختلف مانند تونل ها و پل ها و … به کار می رود. این برنامه دارای قابلیت Sofistik Structural Desktop می باشد که به شما در طراحی مدل های مختلف با رابط کاربری مناسبی که در اختیارتان قرار می دهد کمک می کند.

با قابلیت CADINP می توانید پارامتر های مورد نظر خود را به راحتی وارد محیط برنامه کنید تا مدل های دقیق تری داشته باشید. با قابلیت ASE می توانید آنالیز های گوناگونی را بر روی مدل سه بعدی محدود خود انجام دهید. ویژگی STAR به شما کمک می کند تا قالب سه بعدی خود را از جهات گوناگون بررسی نمایید. با SlabDesigner PRO می توانید دیوار ها، قطعات و …. را آنالیز نمایید. TALPA به شما کمک می کند که آنالیز های سطحی و غیر سطحی، strain و stress انجام دهید. با قابلیت PHYSICA می توانید سازه خود را تحت سیالات مختلف بررسی نمایید و تغییرات ایجاد شده در آن، توسط باد و … را بررسی کنید.

ویژگی های نرم افزار SOFiSTiK :
آنالیز های سه بعدی برای مهندسان
جزئیات بالا برای طراحان گرافیکی
امکان ایجاد قطعات مختلف
امکان ورود پارامتر و متن مورد نظر در برنامه
بررسی سازه در سیالات
بررسی سیستم از نظر دینامیکی و فیزیکی
رابط کاربری مناسب برای مدل های مختلف که در طراحی مدل ها کمک قابل توجهی می کند.
HYDRA برای بررسی پتانسیل مشکلات احتمالی

Description

The SOFiSTiK AG is one of the leading software houses for Finite Element and structural analysis software in civil, structural and geotechnical engineering. The SOFiSTiK AG is based in southern Germany and is active in all parts of the world with a large expert network.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری