File and Image Uploader v6.4.8

File and Image Uploader v6.4.8

  • کاربرد : نرم افزار آپلود عکس و فایل بر روی 250 سرور
  • نسخه :Version 6.4.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Z_o_o_m
  • سال تولید : 2013

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی آپلود عکس و فایل برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که سایت و یا وبلاگ دارید و فایل های خود را در سایت های اپلودسنترهای معروف آپلود می کنید به هیچ وجه نرم افزار File & Image Uploader را از دست ندهید. شما به وسیله ی این نرم افزار میتوانید به راحتی و بدون باز کردن سایت آپلودسنتر خود فایل های خود را در 250 سرور آپلود کنید.
کار با این نرم افزار بسیار آسان است.؛ به این صورت که شما یوزر پسور آپلودسنتر خود را در نرم افزار وارد میکنید و پس از آن به راحیت میتوانید فایل های خود را آپلود کنید. نرم افزار File & Image Uploader برای افردای که با VPS کار میکنند بسیار مناسب است و کار آپلود فایل را بسیار آسان میکند.

Description

It lets you upload files to many popular file hosters and store your files in your accounts. Program returns download link and file removal link if it is supported.

You can add individual files or entire folders to a queue and let the program to do all the job automatically for you.

Key features: - supports more than 700 different servers (file, image and video hosters) - supports resumable uploads (to YouTube, Google Drive, Mediafire, Dropbox) - allows to use premium accounts - supports simultaneous uploading (up to 100 files at once) - usually much faster than uploading via browser or original file-upload tool - no ads, fast, easy to use, multi-language environment - no installation required, lightweight, portable, low resource usage (CPU, RAM) - many additional features and settings - technical assistance (possibility to add functions, servers at the request)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری