InstantFX SE Slide Show Maker v1.2

InstantFX SE Slide Show Maker v1.2

  • کاربرد : برنامه ساخت اسلایدشو
  • نسخه :Version 1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : XZAKT Media
  • سال تولید : 2015

توضیحات

نرم افزاری عالی با محیط کاربری آسان و بدون دشواری برای ساخت اسلایدشو از استودیوی Scoompa برای دستگاه های اندروید است که تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین و پردانلودترین برنامه های ساخت اسلایدشو به شمار می رود ؛ به گونه ای که شما می توانید با انتخاب عکس های دلخواه خود اسلایدشویی حرفه ای از ویدئو را بسازید و آن را مطابق با سلیقه ی خود سفارشی سازی نمایید! اپلیکیشن رایگان پییش رو به شما امکان ساخت اسلایدشو به صورت نامحدود را می دهد به طوری که در استفاده از ان هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید اسلایدشوهایی با حجمی معادل چند صد مگابایت را بسازید. اگر به دنبال یک نرم افزار اسلایدشو حرفه ای، آسان و رایگان برای دستگاه خود هستید پیشنهاد می دهیم برنامه اسلایدشو میکر را امتحان کنید! نسخه پیش رو که ما امروز در فارسروید حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی نموده ایم در اصل نسخه پرمیوم و پرداخت شده است که همه قابلیت ها و ویژگیها رو به صورت یکجا و رایگان در اختیار شما قرار می دهد و از داشتن نسخه کامل آن می توانید لذت ببرید!

Description

Easily create custom online or standalone (including sreen saver) Flash based SlideShows with MP3 sound support. Display JPGs and other SWF slides with many transition effects (or build your own with the built in Transition Maker). The Slideshow Maker even has its own batch image converter for converting and resizing images to several image formats. Output direct to any web pages (HTML), direct to MS Frontpage (with included FrontPage Addin) Windows EXEs, or Windows ScreenSavers with screen saver installer. Simple to use for anyone, Beginner or Advanced. InstantFX SE Slideshow Maker is an essential item for anyone who wants quick and simple Flash slideshow making. Import new template libraries for more choice (registered users only). URL and number of image restrictions on unregistered version. Easy automatic free updates for minor versions available within software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری