Lockdown Plus PC v3.6

Lockdown Plus PC v3.6

  • کاربرد : برنامه قفل گذاری برروی همه قسمت های مختلف ویندوز
  • نسخه :Version 3.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Y0YS Software
  • سال تولید : 2006

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی قفل گذاری برروی همه ی قسمت های pc است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر با استفاده از رمز از بخش های دلخواه دستگاه خود محافظت کنید! آیا شما نیز از کاربران و افرادی هستید که دوست ندارید افراد دیگری که گوشیتان را به دست می گیرند به اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل ها، پیامک ها، عکس ها و ویدئوها، تماس های ورودی و خروجی و غیره دسترسی داشته باشند!؟ آیا به دنبال پیدا کردن ساده ترین و راحت ترین راه حل برای این موضوع هستید!؟ ما به شما اپلیکیشن کاربردی و فوق العاده ی Lockdown Pro را پیشنهاد می دهیم! این نرم افزار که به صورت رایگان عرضه شده است به شما امکاناتی را می دهد که بتوانید از گالری، ایمیل ها، پیامک ها و تنظیمات مختلف از طریق رمز عبور و یا الگو محافظت کرده و دسترسی سایرین را به بخش های مختلف محدود نمایید!

Description

HuellaSoft's computer security program. Using Lockdown, you can remotely lock down your computer. This means if your computer is stolen or lost, you can log in to the website and lock your computer, where ever it is in the world. Once locked remotely, the person using the computer will have absolutely no access to any part of it. If restarted, it will remain locked. Until the user's password is typed in, the computer will stay in lockdown mode.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری