Teorex Inpaint v3.0 Datecode 20110429

Teorex Inpaint v3.0 Datecode 20110429

  • کاربرد : نرم افزار حذف و جدا کردن اجسام در تصاویر
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Teorex
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک از قویترین و در عین حال ساده ترین نرم افزارهایی است که برای حذف و جدا کردن اجسام در تصاویر ساخته شده است. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید جسم مورد نظر خود را در تصویر حذف کنید بدون اینکه در پشت جسم حذف شده و پس زمینه عکس کوچکترین تغییری ایجاد شود. کار با این نرم افزار بسیار بسیار آسان بوده و فقط کافیست به کمک موس با یک کادر بندی ساده در دور شی مورد نظر خود و انتخاب گزینه Run عملیات حذف را انجام دهید. شاید تعجب کنید که چطور این نرم افزار کوچک قادر به انجام چنین کاری می باشد! در واقع این نرم افزار با آنالیز اطراف جسم مورد نظر و بررسی رنگ های آن پس از حذف جسم اقدام به بازسازی رنگ ها به جای جسم حذف شده می نماید که اینکار را آنقدر دقیق انجام می دهد که هیچ کس قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نمی باشد.



قابلیت های نرم افزار Teorex Inpaint:
حذف و جدا کردن اجسام در تصویر بدون تغییر در پس زمینه عکس
جدا کردن جسم مورد نظر از عکس تنها با کادر بندی ساده در اطراف آن
امکان کادر بندی در اطراف جسم به دو صورت دلخواه و چهار گوش
قابلیت برگرداندن جسم حذف شده بر روی عکس
امکان زوم در محیط نرم افزار بر روی عکس

Description

Inpaint will magically fill the selected area with intelligently-generated textures pulled from the surrounding image data. Go to our Tutorials page and see for yourself how easy it is for anyone to do with just a few simple steps. Download our Try-Before-You-Buy demo and use it on your own photos!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری