ASO EasyTweak v2.1.4

ASO EasyTweak v2.1.4

  • کاربرد : بهینه ساز ویندوز
  • نسخه :Version 2.1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : X.M.Y. International
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزاری مفید و کاربردی که به کمک آن کابران قادر به پاکسازی فضای هارد دیسک خود از فایل های اضافی و سیستم بدون استفاده می باشند. پاکسازی بخش هایی همانند Internet Temporary Files و پاکسازی پوشه Temp در Local Settings ، پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد . این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از ۵۰ نوع حالت مختلف از فایل های سیستمی بدون استفاده را دارا می باشد. در سایت این نرم افزار ذکر شده است که این نرم افزار پس از تست بر روی یک هارد laptop ، اقدام به کشف ۸۷۲ مگابایت Junk File نموده است.

Description

WinASO EasyTweak is a convenient tool to optimize systems, maintain and improve networks and personalize settings. It can be used to change hidden settings, speed up network connection, and improve system functionalities. It can also be used to clear history of Internet browsing, and the record of document and files. It can hide drives in Windows Explorer and My Computer to ensure privacy and security. More importantly, all these functions are user friendly and safety tested. You can restore all Windows default settings by clicking one icon to fix system errors.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری