Xilisoft Audio Converter Pro v6.2.0.0331

Xilisoft Audio Converter Pro v6.2.0.0331

  • کاربرد : نرم افزار مبدل صوتی
  • نسخه :Version 6.2.0.0331
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2013

توضیحات

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Xilisoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

Description

Xilisoft Audio Converter is an all-in-one audio converter and extractor to convert audio to audio and extract audio from video files (convert video to audio). Xilisoft Audio Converter supports many video formats, HD video, and audio formats including AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD, MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC, OGG, APE, and many others. The audio converter works with multi-core CPU processing supported, and supprts multithreading, batch conversion, split, preview with the built-in player and all different languages (English, German, Spanish, French, Japanese, Simplified and Traditional Chinese).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری