Xilisoft Blu-ray to iPad Converter v7.1.0.20120409

Xilisoft Blu-ray to iPad Converter v7.1.0.20120409

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا با فرمت BluRay را به فرمت گوشی های Ipad
  • نسخه :Version 7.1.0.20120409
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2012

توضیحات

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری قدرتمندی با عنوان Xilisoft Blu-ray to Ipad Converter را برای شما کابران عزیز و محترم آماده کنیم. همانطور که از عنوان این برنامه پیداست, این برنامه یک نرم افزار مبدل نیز میباشد. این مبدل بسیار قدرتمند این امکان را برای شما فراهم میسازد تا فایل های مالتی مدیای خود را با فرمت BluRay را به فرمت گوشی های Ipad به سادگی هرچه تمام تر ویرایش و تبدیل کنید همینطور یکی دیگر از ویژگی های محبوب این نرم افزار کاهش حجم به صورت چشمگیر و بدون کوچکترین افت کیفیت را داراست.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …
برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
– امکان تبدیل فرمت BluRay به Ipod.
– امکان کاهش حجم به صورت چشمگیر بدون افت کیفیت.
– امکان ویرایش فیلم به وسیله ابزارها و امکانات مختلف.
– امکان بریدن و چسباندن فیلم.
– امکان افزودن زیرنویس به فیلم.
– قابیلت تبدیل فیلم به صدا.
– قابل نصب بر روی انواع ویندوز.
– و…

Description

Xilisoft Blu-Ray to iPad Converter is just the tool you need to convert Blu-ray movies (M2TS) and soundtracks to iPad compatible video (H.264 HD, H.264, MPEG-4) and audio (AAC, M4A, MP3) files respectively, so you can enjoy them on your iPad wherever and whenever you fancy. Quick and easy-to-use, this Xilisoft Blu-Ray to iPad Converter allows Blu-ray to iPad conversions at high-speed while preserving original HD quality.
NVIDIA CUDA and AMD APP graphic acceleration technology can double the converting speed and bring a faster experience in convertings.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری