Xilisoft Burn Pro v1.0.64.0112

Xilisoft Burn Pro v1.0.64.0112

  • کاربرد : نرم افزار رایت فرمت های مختلف
  • نسخه :Version 1.0.64.0112
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2011

توضیحات

نام یک نرم افزار حرفه ای است که با توجه به حجم نسبتا پایینش می تواند کارهای زیادی را انجام دهد . رایت اطلاعات بر روی CD ، DVD و ساخت ایمیج از فایلها به منظور تهیه نسخه های پشتیبان از فایلهای پشتیبان شما از جمله کارهایی است که با این برنامه می توانید انجام دهید . علاوه بر اینها Xilisoft Burn Pro قادر است که فایلهای مولتی مدیا ، اسناد ، فایلهای بوتیبل و نیز ایمیج های استاندارد ( ISO ) را بر روی انواع مختلف دیسک های نوری نظیر CD-R ، CD-RW ، DVD-R ، DVD+R ، DVD-RW ، DVD+RW و DVD+R رایت کند . بنابر قابلیت های ذکر شده اگر از نرم افزارهایی نظیر Nero که با حجم بسیار بالایی نیز که همین کار ها را انجام می دهد استفاده می کند لازم است که تجدید نظری در این رابطه داشته باشید .

Description

Xilisoft Burn Pro can burn audios/videos, OS, image files and any other documents to data CD/DVD of various formats including CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW and DVD+R DL for backup. And you can also make these files into ISO image. What's more, editing ISO image file and burning it to data CD/DVD can be accomplished in a breeze. With it, you can even backup data CD or unprotected DVD directly to another disc. Xilisoft Corporation is dedicating to digital video and audio software developing and user experience to bring users the most excellent software and technology all the while.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری