Xilisoft DVD Copy v2.0.1.0831

Xilisoft DVD Copy v2.0.1.0831

  • کاربرد : نرم افزار قدرتمند کپی دی وی
  • نسخه :Version 2.0.1.0831
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه ی کپی DVD می باشد ، یکی از بهترین نرم افزارهایی که می توان برای این منظور نام برد همین برنامه است زیرا با دقت بسیار بالایی که در کپی کردن دی وی دی ها دارد می توان گفت که نسخه کپی دقیقا برابر با نسخه اصلی است و این به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا به راحتی دی وی دی های خود را کپی برنید ، همچنتین می توانید DVD 9 را به دی وی دی های معمولی بدون افت کیفیت فشرده سازی کنید علاوه بر این قادر هستید تا منوها ، زیرنویس ها ، موزیک پس زمینه ی منو و…را از دی وی دی حذف کنید با چنین آیتم هایی را به دی وی دی اضافه کنید ، یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار کپی فایل های ISO بر روی دی وی دی است که شما را قادر می سازد تا این گونه فایل ها را به سرعت بر روی دی وی دی رایت کنید.
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft DVD Copy :
– کپی و رایت سریع دی وی دی
– پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی
– دارای دقت بسیار بالا در کپی و انجام کپی های ۱:۱ بیت به بیت
– کپی کردن فایل های ISO بر روی دی وی دی
– امکان حذف و اضافه کردن زیرنویس ، منو و…
– پشتیبانی از DVD 9
– فشرده سازی دی وی دی های ۹ گیگابایتی به ۴ گیگابایت
– سهولت در استفاده
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
– و….

Description

Xilisoft DVD Copy 2 is a stable and fast Home DVD copy and clone software, it gives you the power to make backup copies as ISO image file or Home DVD folder to computer. Clone Home DVD movies in perfect 1:1 ratio from one disc to another is available.
This notable Home DVD copy software endows you with customized features like copy Home DVD movies in any region code, copy Home DVD movies in Full Disc mode, Main Movie mode or Customized mode, create/skip Home DVD menus, make a choice from different subtitles and audio track of different languages. Backup your precious Home DVD files/movies into the most personalized disc or files without any damage or loss.
Copy, Clone or Backup DVD
Copy DVD-5 to DVD-9 and vice versa
Burn Home DVD discs from ISO file or Home DVD folder

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری