آلتیر سیم لب / Altair SimLab 2017

Altair SimLab 2017
آلتیر سیم لب

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل و مدل سازی
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Altair
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای که از محصولات شرکت Altair HyperWorks بوده و یک نرم افزار فرآیند گرا (process oriented) می باشد که تحلیل را بر اساس ویژگی ها انجام میدهد که به این تکنولوژی اصطلاحا (feature based finite element modeling) می گویند. ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار تحلیل و مدل سازی اشکال پیچیده و تحلیل های فوق مشکل می باشد. این نرم افزار سرعت تحلیل بالایی دارد و با توجه به خطاها و وِیژگی ها، نتایج را می تواند قبل از تحلیل پیش بینی کند. از دیگر خصوصیات این نرم افزار، سرعت مش زنی بالای آن می باشد. SimLab به صورت خودکار وظایف شبیه سازی و مدل سازی به منظور کاهش خطاهای انسانی وبا توجه به زمان صرف شده انجام می دهد. نرم افزار SimLab دارای ویژگی های بسیاری می باشد که مجال اشاره به همه آنها وجود ندارد.

Description

SimLab is a process oriented, feature based finite element modeling software that allows you to quickly and accurately simulate engineering behavior of complex assemblies. SimLab automates simulation- modeling tasks to reduce human errors and time spent manually creating finite element models and interpreting results. SimLab is not a traditional
off the shelf Pre and Post processing software but a vertical application development platform to capture and automate simulation processes.

Supports viewing the results of calculations performed in:
ABAQUS, NASTRAN, PERMAS, PATRAN, MARC, ANSYS, AdventureCluster

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری