Eltima Software Serial to Ethernet Connector 7.1.876

Eltima Software Serial to Ethernet Connector 7.1.876

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد سریال پورت
  • نسخه :Version 7.1.876
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Eltima Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Eltima Software Serial to Ethernet Connector برنامه ای می باشد که با استفاده از آن به هر اندازه که بخواهید می توانید سریال پورت ایجاد نمایید. اهیمیتی ندارد که سیستم شما از چند سریال پورت پشتیبانی می نماید، این برنامه به شما اجازه می دهد به اندازه دلخواه سریال پورت هایی که به سیستم شما وصل می شوند داشته باشید. حتی اگر سیستم فیززیکی پورت مربوطه، در آن سر دنیا باشد امکان دسترسی به آن وجود دارد، کافیست که بر روی آن سیستم نیز این برنامه نصب شده باشد. وقتی که سیستم متصل شده داده های ارتباطی ارسال می نماید، این داده ها از درگاه TCP/IP به سیستم شما ارسال می شوند و شما آن ها را دریافت می نمایید.

Serial to Ethernet Connector نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید تا ۵۰۰ سیستم را با استفاده از شبکه اینترنت یا پورت فیزیکی lan به یک دیگر وصل نمایید. Server connection این امکان را ایجاد می کند که به طور همزمان با چند سیستم مرتبط شد و بین آن ها داده های مختلفی را به اشتراک گذاشت. شما می توانید کلاینت مربوطه را از راه دور به سرور متصل نمایید و به تبادل داده ها با آن بپردازید. هم چنین این امکان وجود دارد که داده های ورودی یا خروجی را به سریال پورت مجازی یا واقعی redirect نمایید و به اشتراک بگذارید. این برنامه برای لینوکس نیز در دسترس می باشد و با این سیستم عامل نیز سازگار است. پروتوکول های TCP/IP و UDP/IP پشتیبانی می شوند. شما می توانید اشتراک گذاری اطلاعات را با تعداد دلخواهی از سریال پورت ها به طور همزمان انجام دهید.

ویژگی های نرم افزار Serial to Ethernet Connector :
هیچ محدودیتی در ارتباطات مجازی وجود ندارد
می توانید داده ها را به طور همزمان به پورت های دلخواه ارسال نمایید.
پشتیبانی از پورت های TCP/IPو UDP/IP
سرعت بالا در تبادل اطلاعات به شکل همزمان

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • jnjn
    (09:30)   1400/4/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    rkrmk

بارگزاری