رم دیسک / GiliSoft RAMDisk 6.6.0 DC 01.04.2016

GiliSoft RAMDisk 6.6.0 DC 01.04.2016
رم دیسک

  • کاربرد : نرم افزار ساخت درایو مجازی
  • نسخه :Version 6.6.0 DC 01.04.2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : GiliSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

GiliSoft RAMDisk را می توان به عنوان یک هارددیسک فیزیکی معرفی کرد که به شما در زمینه مدیریت سیستم و برنامه ها کمک می کند. در این برنامه شما باید در ابتدا با توجه با مقدار RAM خود حجمی را برای درایو مورد نظر در نظر گرفته و در آخر اسم درایو مورد نظر و خود فایل سیستم را انتخاب کنید. شما می توانید بر روی آن درایو ساخته شده فایل کپی کرده یا انتقال دهید و یا از روی آن فایل ها را پاک کنید. این نرم افزار با این کار شما را از ساخت یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن های سیستمتان جلوگیری به عمل می آورد.

Description

Use a GiliSoft RAM disk to boost performance and speed up access to data. Unlike your system hard drive, a RAM disk contains no moving parts to generate noise and heat. Because your computer's memory is so much faster than the hard disk, a RAM disk greatly improves application performance. Databases, compilers, and graphic design programs process large amounts of data which tax a computer's resources. A RAM disk drive makes data more readily available, balancing the load on a processor When you browse web pages, junk data is written to your browser's cache memory. By running your browser cache in a RAM disk and not saving the disk image file when you end your session, unwanted cache files are deleted automatically, saving hard drive space. Finally, a RAM drive uses much less energy than a physical hard drive, and therefore extends the charge of a laptop computer's battery.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری