kbmMW Enterprise 4.0.3 XE2

kbmMW Enterprise 4.0.3 XE2

  • کاربرد : کامپوننتی برای توسعه برنامه های چند لایه در دلفی
  • نسخه :Version 4.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Components4Developers
  • سال تولید : 2017

توضیحات

kbmMW چارچوبی برای توسعه برنامه های چند لایه در دلفی و C++ Builder است. برنامه های دو لایه یا کلاینت سروری، به آن دسته از برنامه هایی گفته میشود که دارای دو اپلیکیشن مجزا یکی در سرور (مانند دیتابیسهای اوراکل، SQL Server و …) و دیگری در کلاینتهاست. اما در معماری سه لایه برنامه ها در سه لایه پشتی (بکند یا همان سرور)، کلاینت (سیستم کاربر) و لایه میانی که معمولا تحت عنوان Busicness Logic یا Application Server شناخته میشود قرار میگیرند.

هدف از معماری سه لایه توسعه راحت تر برنامه هایی است که چندین کلاینت مختلف را هدف گرفته اند مثلا تصور کنید چندین فرانت اند مختلف داشته باشید، یکی با دلفی، C++Builder یا دات نت نوشته شده باشد و به عنوان نسخه معمولی کلاینت در نظر گرفته شود، یکی به عنوان وب سرور، یکی به عنوان WAP سرور و یکی هم برای linkup server و … . خب راه حل خوبی نیست که یک کپی از قواعد تجاری را برای همه این فرانت اندها کپی کنیم زیرا این کار، هم دوباره کاری است و هم توسعه، پشتیبانی و رفع مشکلات آن در آینده زمان بر است. اینجا معمولا یک لایه واسط تحت عنوان Business Logic Layer تعریف میکنند و در این حالت کلاینتها مستقیما با این لایه ارتباط خواهند داشت و درخواست های آنان به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

البته این معماری مزایای دیگر نیز دارد که باید درباره آنها تحقیق کنید، اما kbmMW به عنوان چارچوبی بسیار مناسب برای پیاده سازی این معماری در برنامه های نوشته شده در دلفی و C++ Builder ارائه شده است، این محصول از دیتابیسهای مختلفی پشتیبانی میکند و میزان کدنویسی مورد نیاز را به حداقل میرساند. بنابراین اگر میخواهید یک کوئری SQL بگیرید دقیقا مانند همان حالت دو لایه عمل خواهید کرد و هیچ تفاوتی احساس نمیکنید. علاوه بر این kbmMW شامل قابلیتهای مختلفی از جمله کش کردن نتایج کلاینت از سرور و یا سرور از دیتابیس میباشد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری