ZylSerialPort 1.67 D4-XE10.1 C5-CXE10.1

ZylSerialPort 1.67 D4-XE10.1 C5-CXE10.1

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : کامپوننتی چند نخی و ناهمزمان برای ارتباط با درگاه های سریال در دلفی
  • نسخه :Version 1.67
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : ZylSerialPort Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ZylSerialPort کامپوننتی چند نخی و ناهمزمان برای ارتباط با درگاه های سریال در دلفی و C++ Builder است. این کتابخانه به صورت ناهمزمان و چند نخی کد نویسی شده است. این یعنی عملیات دریافت اطلاعات از پورت سریال در پس زمینه انجام میشود و واسط کاربری برنامه شما در حین خواندن اطلاعات فریز و یا هنگ نمیکند و همچنان قادر به تعامل با کاربرها میباشد. با استفاده از این کامپوننت به راحتی میتوانید با دیوایسهای سریال خارجی مانند اسکنرهای اثر انگشت، فکس مودم ها، پرینترها، بارکد ریدرها، ماژولهای GSM، دستگاه های GPS و … ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نظر را از آنها بخوانید و یا بنویسید.

علاوه بر پورتهای سریال شما قادر هستید تا داده ها را از درگاه پرکاربرد usb و همچنین سایر درگاه ها همانند irDA و بلوتوث نیز دریافت کنید. این به این دلیل است که این دیوایس ها معمولا درایورهایی برای ریدایرکت کردن داده ها به پورتهای مجازی سریال دارند و کامپوننت به راحتی میتواند ار طریق این پورت مجازی به دیوایس مقصد متصل شود. اگر پورت usb دستگاه مورد نظر شما چنین قابلیتی دارا نیست سعی کنید از کنترلر usb ای استفاده کنید که چنین پورت مجازی را فراهم کرده باشند مانند آداپتورهای FTDI و یا USB/RS-232.

این کامپوننت هم در دلفی و هم در C++ Builder قابل استفاده است و دارای مثالهایی به هر دوی این زبانها میباشد. به برنامه نویسان دلفی و ++C توصیه میکنیم برای ارتباط با درگاه های سریال کدنویسی دستی و مستعد خطا را فراموش کنند و چرخ را دوباره اختراع نکنند. یکی از مزیتهای اصلی کتابخانه هایی همچون ZylSerialPort باگهای کم آنهاست چرا که وقتی شرکتی به صورت تخصصی اقدام به نوشتن و پشتیبانی چنین کتابخانه ها و کامپوننتهایی میکند قطعا به صورت مداوم پیگیر مشکلات و باگهای موجود در آن نیز هست.

Description

ZylSerialPort is a Delphi & C++Builder thread based asynchronous serial port component.
Use ZylSerialPort component to easily communicate with external devices on serial port connection, such as modems, bar code readers, GSM modules and others.

You can use it also with USB, IrDA and Bluetooth devices, because these devices have a driver that redirects the input from the USB, IrDA or Bluetooth port to a virtual serial port (you can check it in System/Device Manager/Ports). If your USB device is not provided with such a driver, then use a USB controller whose vendor provides a virtual serial port driver, such as FTDI or use a USB/RS-232 adapter.

The demo version is fully functional in Delphi and C++Builder IDE, but it displays a nag dialog (the licensed version will, of course, not have a nag dialog and will not be limited to the IDE). The package includes demo programs for Delphi and C++Builder and a help file with the description of the component.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری