Xilisoft FLV Converter v5.1.26.1211

Xilisoft FLV Converter v5.1.26.1211

  • نسخه :Version 5.1.26.1211
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار Xilisoft FLV Converter 7.7.3 Build 20131014 امکان تبدیل فایل های دارای فرمت FLV را به دیگر فرمت های ویدیویی می دهد. همچنین می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف به FLV تبدیل نمایید. سرعت بالا در تبدیل فایل ها ، استفاده بهینه از پردازنده و امکان مشاهده پیش نمایش از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند. FLV یکی از فرمت های پرکاربرد برای فایل های ویدیویی در اینترنت میباشد که یکی از شاخه های فلش محسوب می شود. نام این فرمت ، سرنام عبارت Flash Video است و به دلایل متعددی از آن استفاده های فراوانی می شود و بدلیل همین پرکاربرد بودن آن ، نیاز کاربران برای تبدیل این فایل ها نیز بیشمار است. قابلیت های نرم افزار Xilisoft FLV Converter :
– تبدیل FLV به AVI ، MPEG ، DivX ، XviD ، WMV ، ۳GP ، MP4 ، RM و MOV
– تبدیل DivX ، XviD ، WMV ، ۳GP ، MP4 ، MPEG و AVI به FLV
– ساخت فایل FLV از فایل های گرافیکی با فرمت های JPG ، GIF ، PNG و BMP
– تبدیل MP3 ، M4A ، AC3 ، AAC ، WMA و OGG به FLV
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– تبدیل FLV به RM/RMVB
– تبدیل FLV به WMV با کدک های ویندوز ( ۷/۸/۹ )
– تبدیل دسته ای فایل های FLV
و …

Description

With excellent output quality and high conversion speed, Xilisoft FLV Converter helps you to convert all popular video formats such as AVI, MPEG, WMV, DivX, XviD, MP4, MOV, M4V, ASF, and RM to FLV file, and convert FLV to AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, and MOV. It also converts MP3, M4A, AC3, AAC, WMA and OGG to audio-only FLV.

What's new in this version:

Version 7.8.18.20160913: Support HEVC/H.265 format; Support iPhone 7/7 Plus; Support more video card for CUDA; Support tscc2 decoder.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری