Xilisoft iPod Video Converter v3.1.49.1221b

Xilisoft iPod Video Converter v3.1.49.1221b

  • کاربرد : مبدل صوتی و تصویری آیپاد
  • نسخه :Version 3.1.49.1221b
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2016

توضیحات

یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت بزرگ و محبوب Xilisoft به شما می آید. این نرم افزار با قابلیت پخش فرمتهای مختلف صوتی و تصویری و تبدیل آنها به فرمتهای قابل پخش در دستگاه Ipod یکی از قویترین این نرم افزارها به شمار میرود این نرم افزار حتی فایلهای تصویری با کیفیت HD را نیز به فرمتهای قابل پخش در آی پاد تبدیل میکند همچنین شما قادرید که عکسهای مورد علاقه خود را به Ipod خود منتقل کنید و آنها را با سایز اصلی صفحه نمایش Ipod مشاهده نمایید.
در چند سال اخیر Ipod با فروش بسیار بالای خود نشان داده است که از محبوبیت خاصی برخوردار است شاید به جرات بتوان گفت که این وسیله کوچک و با قابلیت یکی از بهترین وسایل پخش موسیقی و فیلم به شمار میرود و میتوان این ادعا را کرد که این وسیله بهترین وسیله پخش موسیقی قابل حمل است از این رو تاکنون نرم افزارهای زیادی برای تبدیل فایلهای مختلف صوتی و تصویری به فایلهای قابل پخش در Ipod به بازار آمده است و شرکتهای بزرگی دست به این اقدام زده اند.
ویژگیهای برتر نرم افزار Xilisoft iPod Video Converter :
– تبدیل فرمتهای مشهور تصویری به فرمت MP4
– تبدیل فرمتهای صوتی مشهور به فرمتهای MP3, M4A
– پشتیبانی از مشهورترین پسوندها و فرمتهای تصویری AVI, MPEG, WMV, DivX, MKV, MOV, RM, VOB
– پشتیبانی از مشهورترین پسوندها و فرمتهای صوتی MP3, M4A, AAC from WAV, WMA, MP2, AC3, RA, OGG, CDA, AP
– امکان تبدیل عکس به فرمتهای نمایش دهنده در Ipod
– امکان ساخت فیلم با پسوند MP4 با عکسهای مورد علاقه شما
– پشتیبانی از تمامی محصولات این رده iPod, iPod nano, iPod classic, iPod touch و iPhone

Description

Xilisoft iPod Video Converter is an iPod conversion tool. It can help you easily and rapidly convert between popular video formats like AVI, MPEG, WMV, MOV, MP4, RM, RMVB, DivX, ASF, VOB, 3GP, to iPod video with the perfect output quality. And it provides a powerful way to rip CDs and convert between audio files including WAV, WMV, MP2, AC3, RA, M4A, OGG, AAC, even the lossless audio APE and CUE to iPod supported MP3, M4A. This iPod video converter supports multithreading, batch conversion, zoom and split functions. It also supports output of video iPod 30G/80G MPEG-4 video at 640 by 480 resolution and all other iPod types including iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch and Apple TV.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری