Xilisoft PSP Video Converter v5.1.26.1231

Xilisoft PSP Video Converter v5.1.26.1231

  • کاربرد : نرم افزار مبدل انواع فرمت های ویدئویی به فرمت PSP
  • نسخه :Version 5.1.26.1231
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

PSP چیست؟‌ و چه قابلیت هایی دارد؟
کلمه ی PSP مخفف Play Station Portable است، که به معنای پلی استیشن قابل حمل است. PSP جز کنسول های بازی دستی به شمار می آید. این محصول ساخت شرکت Sony می باشد. از دیگر امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد امکان مولتی مدیا بودن این کنسول است، که علاوه بر این که گیم های متنوعی را بر روی آن اجرا می کنید از امکانات جالب دیگر آن نیز می توانید بهره ببرید. این کنسول فرمت های MP3,WMA,WMV را برای فایل های صوتی پشتیبانی می کند و فرمت Mpeg4‌ را نیز برای فایل های ویدئویی شما پشتیبانی می کند. همچنین تصاویر با فرمت های BMP، ‏PNG، ‏TIFF‏ و ‏GIF بر روی آن قابل اجرا هستند. نرم افزار Xilisoft PSP Video Converter مبدل ویدئویی است که تمامی فرمت های رایج تصویری را به فرمت PSP تبدیل می کند تا قابل نمایش بر روی PSP شما باشد.

Xilisoft PSP Video Converter یک مبدل ویدئویی است که می توانید با استفاده از آن تمامی فرمت های AVI, 3GP, AMR, MOV, FLV, RM, WMV و SWF را به فرمت PSP تبدیل کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است. شما می توانید برای وارد کردن فایل های مورد نظر خود به نرم افزار از مرورگر فایل موجود در آن استفاده کنید و یا از روش درگ و دراپ کردن فایل ها استفاده کنید. این نرم افزار نیاز به مقدار زیادی از منابع سیستم شما نیز نخواهد داشت و با یک راهنمای گام به گام شما را در تبدیل فرمت فایل هایتان یاری خواهد نمود. شما می توانید پیش نمایش ویدئوهای خود را نیز داشته باشد، همچنین می توانیدیک سی دی صوتی را لود کنید، مشخصات فایل را مشاهده کنید و بسیاری قابلیت های دیگر.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft PSP Video Converter:
- تبدیل DVD, VCD, SVCD, MOV, RM, WMV, 3GP, MPEG, AVI به ویدئو های PSP
- تبدیل تمامی فرمت های صوتی رایج از جمله MP2, AC3, AAC, M4A, OGG, WMA به PSP MP3
- تنظیم سایز ویدئو: 160x112, 324x248 و 368x208
- پشتیبانی بیت ریت از 216 تا 1500 کیلو بایت بر ثانیه
- رابط کاربری بسیار ساده
- استفاده کم از منابع سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Xilisoft PSP Video Converter is a video conversion tool that supports several formats, including AVI, 3GP, AMR, MOV, FLV, RM, WMV and SWF.

The program is ad-supported, so you should pay attention when installing it. Xilisoft PSP Video Converter offers to download an unnecessary third-party component and to make some changes to your web browsers.
The interface of the tool is plain and simple. You can import media by using the file browser or the "drag and drop" method (batch processing is also supported).

In the list you can check out the name, duration, output profile, size and status of each file.

So, all you have to do is set the output format, name and destination, and proceed with the conversion task.

In addition, you can change audio and video settings when it comes to size, quality, splitting, codecs, bit rate, frame rate, zoom, aspect ratio, sample frequency rate, channels, volume, and others.

Furthermore, you can preview videos, load an audio CD, view file properties, duplicate clips, set post-task actions (e.g. exit program, turn off the computer), set Xilisoft PSP Video Converter to run in the background, use a bit rate calculator, switch to a different interface skin and language, and more.

The app requires a very high amount of system resources, includes a well-written step-by-step guide and didn't freeze, crash or pop up errors during our tests. Too bad the demo version has some harsh restrictions. Otherwise, we highly recommend Xilisoft PSP Video Converter to all users.

Here are some key features of "Xilisoft PSP Video Converter":
- Convert DVD, VCD, SVCD, MOV, RM, WMV, 3GP, MPEG, AVI to PSP video (MP4 format);
- Convert all popular audio files including MP2, AC3, AAC, M4A, OGG, WMA to PSP MP3;
- Adjustable video size: 160x112, 324x248 and 368x208 (16:9 full screen on PSP);
- PSP Converter support 15 and 29.97 frame rate;
- Support Bitrate from 216 to 1500 Kbps;
- Support multithreading, you can convert multiple files at the same time

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری