Xilisoft RMVB Converter v5.1.26 Build 0904

Xilisoft RMVB Converter v5.1.26 Build 0904

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فرمت RMVB
  • نسخه :Version 5.1.26
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

رم افزاری است قدرتمند از شرکت بسیار معروف Xilisoft که قادر است در کمترین زمان ممکن فرمت RMVB را به فرمت هایی نظیر Avi , Mp4 , MPEG و سایر فرمت های محبوب و شناخته شده تبدیل کند. محدوده ی کاری این نرم افزار فقط به تبدیل فرمت RMVB به سایر فرمت ها محدود نمیشود ، بلکه قادر است تا سایر فرمت ها را نیز به فرمت RMVB تبدیل کند. مهم نیست که فایل ویدئویی شما در قالب کدام یک از فرمت های MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV می باشد ، زیرا این نرم افزار از تمامی این فرمت ها به طور کامل پشتیبانی کرده و قادر است تا در کمترین زمان ممکن آن ها را به فرمت RMVB تبدیل کند. نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری جهت تبدیل بوده و شما طبق نیاز خود می توانید به تنظیم آن ها بپردازید. همچنین اگر پردازنده سیستم شما از نوع دو هسته ای می باشد ، برنامه قادر است تا از حداکثر توان آن جهت تبدیل استفاده کند که این خود باعث می شود تا زمان تبدیل کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی شود.
برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Xilisoft RMVB Converter :
تبدیل فرمت RMVB به فرمت های AVI, DivX, MP4, MPEG, MPEG4/H.264, VOB, XviD, WMV, 3GP
تبدیل فرمت هایی نظیر FLV, MKV, MPG, MPEG, MPA, DAT, VOB, MP4, WMV, ASF به فرمت RMVB
جداسازی صدا از فایل هایی با فرمت RMVB, RM, AVI, DivX, MP4 و…
استخراج فریم به فریم از فایل های ویدئویی و ذخیره آن ها در قالب فایل هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG
سازگاری کامل با سایر پردازشگرهای دو هسته ای و…

Description

As a distinguished RMVB to AVI video converter and RMVB to MPEG converter, Xilisoft RMVB Converter can not only convert RM, RMVB to AVI, MPEG, DivX, WMV videos, but also convert other video files like MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV. You can extract RA audio from RMVB video as well. Multi-core CPU support, multithreading and batch conversion make this RMVB Converter a must-have tool for those with a large collection of RMVB/RM videos.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری