XL Delete v1.7.2697.16516

XL Delete v1.7.2697.16516

  • کاربرد : برای پاک کردن کامل Recycle Bin
  • نسخه :Version 1.7.2697
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : XL- Development
  • سال تولید : 2012

توضیحات

خیلی از مردم بر این عقیده اند که خالی کردن سطل زباله ویندوز فایل های حذف شده را برای همیشه پاک خواهد کرد اما این عقیده ای نادرست است . وقتی یک فایل را حذف کرده و سپس سطل زباله را هم پاک می کنید، این فایل به طور کامل حذف نمی شود و اصل فایل روی هاردتان باقی می ماند.
وقتی که سطل زباله ویندوز را خالی می کنید، ویندوز فایل ها را در اصل پاک نمی کند و آن ها را به عنوان فایل قابل جایگزینی ثبت می کند تا در زمانی که نیاز باشد با فایل های دیگر جایگزین شوند. این کار به برنامه های ریکاوری اجازه می دهد که فایل های پاک شده را بازیافت کنند. برخی اوقات هکر ها و دزدان اطلاعاتی از این طریق می توانند وارد فایل های حذف شده شما شوند و اطلاعات محرمانه شما مانند شماره کارت، رمز ها و…، را به دست آورند.
وقتی شما یک فایل را با برنامه XL Delete پاک می کنید، به چندین روش خاص روی آن فایل چندین بار اطلاعات دیگری ذخیره شده و از بازیابی آن فایل جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار به چندین روش اطلاعات فایل و دیتای خود فایل اصلی را از دید نرم افزار های ریکاوری مخفی می کند. به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که وقتی یک فایل را با XL Delete پاک می کنید دیگر قابل بازیابی نخواهد بود.
قابلیت های نرم افزار حدف بدون بازگشت و بازیابی فایل ها – XL Delete:

– پاکسازی کاملا مطمئن فایل های روی کامپیوترتان
– حفظ اطلاعات شخصی شما از سارقین و هکر ها از طریق حذف بدون بازگشت و بدون امکان بازیابی فایل ها
– پاکسازی کامل فایل هایی که قبلا از روی هاردتان حذف شده اند
– پاکسازی تاریخچه، کوکی ها، و فایل های موقت مرورگر های Internnet Exlporer، Firefox، Chrome و Safari
– پاک کردن کامل فایل های لپتاپ قدیمی شما قبل از فروش یا اهدا کردن آن
– دارای مرورگر فایل های داخلی
– امکان استفاده از 12 روش پاکسازی متفاوت
– امکان پاک کردن کل فضای خالی یک هارد دیسک

Description

Many people believe that emptying the recycle bin will delete a file forever. This is not true, when you delete a file and empty it from the recycle bin, the file is in fact still on your hard drive. The only thing that happens when you empty the recycle bin is that Windows marks the area where the file is on the hard drive as overwriteable so that it can reuse the space when necessary. This allows special data recovery software to be able to actually undelete the file and view all of its original contents. Prevent hackers and identity thieves from going through your deleted files and finding your passwords, credit card numbers, and other private information.

When you delete a file with XL Delete, the file data will actually be overwritten several times using specialized methods to prevent data recovery software from being able to undelete the file. XL Delete will also incorporate several obfuscation techniques to hide the original file name and file size from data recovery software.

You can be assured that once you delete a file with XL Delete, it will be gone for good.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری