XLN Audio Addictive Drums VSTi AU RTAS v1.5.1 MacOSX

XLN Audio Addictive Drums VSTi AU RTAS v1.5.1 MacOSX

  • کاربرد : وی اس تی درام با کیت های بسیار قدرتمند
  • نسخه :Version 1.5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : XLN Audio
  • سال تولید : 2010

توضیحات

یکی از کامل ‌ترین و محبوب ترین وی اس تی درام با کیت های بسیار قدرتمند می ‌باشد که تاکنون عرضه ‌شده است و با قیمت بالای ۱۸۰ دلار در فروشگاه کمپانی سازنده خود XLN Audio به فروش میرسد.
یک وی اس تی با ۳ کیت بسیار قدرتمند از بهترین صداهای درام که بیش از ۵۰۰۰ خط میدی برای ساخت ترک ‌های درام را در هر سبک موسیقی ازجمله راک، بلوز، آمریکایی، پاپ و جاز در اختیار شما قرار میدهد. امکان شکل دادن صدا، افزودن افکت‌ های Trigger (به ‌صورت نویز سفید و Sine Wave)، قابلیت Fine-tune صدا، افکت‌ های حرفه‌ ای اکولایزر، دیلی و ریورب همه از امکانات خوب این برنامه می ‌باشد. با استفاده از این وی اس تی شما به ‌راحتی میتوانید صداهای درام را به هر شکلی که می‌ خواهید طراحی کنید و حتی قادرید فایل‌ های صوتی را به ‌طور مستقیم از برنامه در نرم افزار مورد نظر خود یا محیط دسکتاپ دراگ و دراپ کنید.
Addictive Drums 2 برای نصب نیاز به هیچ سمپلری نداشته و به‌ صورت وی اس تی با بانک صدایی مجهز در نرم افزارهای مربوطه ساخت موزیک قابل نصب و اجرا میباشد. برای دانلود و اطلاعات بیشتر از محصول به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


امکانات محصول:
– باکیفیت صوتی ۲۴ بیت
– شامل ۳ کیت قدرتمند درام
– با بیش از ۵۰۰۰ خط میدی برای ساخت سریع ترک‌ های بزرگ درام
– با ۸،۵۶ گیگابایت محتویات
– داشتن پنل هایی از افکت‌ های بسیار پیشرفته
– قابلیت Fine-tune برای طراحی و کوک درام
– با قابلیت Shaping برای طراحی درام
– ساخت هر شیار میدی مناسب با ترک‌ های ریتم با Beat Transformer
– قابلیت Grid Search برای جستجوی لاین های میدی

Description

vst

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری