XP Repair Pro 5.0 Standard Edition 64Bit

XP Repair Pro 5.0 Standard Edition 64Bit

  • کاربرد : نرم افزار بررسی و تعمیر ویندوز XP
  • نسخه :Version 5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : ddx Software Inc.
  • سال تولید : 2009

توضیحات

آیا از خطاها و Error های ویندوز خود خسته شده اید؟ اگر مدت زیادی است که از ویندوز استفاده می کنید. ممکن است به هنگام روشن کردن کامپیوتر، با مشکل بوت نشدن سیستم عامل مواجه شوید و یا در هنگام کار کردن با کامپیوتر به صورت مداوم سیستم شما پیغام خطا بدهد. در این موارد اولین کاری که ممکن است انجام دهید، نصب مجدد ویندوز است که مشکل شما را به صورت قطعی حل می کند. اما برای این مساله راه حل منطقی تری نیز وجود دارد. پیغام های خطایی که معمولا در این موارد مشاهده می شود مربوط به از دست رفتن یا آسیب دیدن فایل های ضروری ویندوز می باشد. امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه تعمیر خطاهای ویندوز به بازار آمده است که از قویترین این نرم افزارها XP Repair Pro برنامه می باشد.

نرم افزار XP Repair Pro ابزاری قدرتمند جهت بررسی و تعمیر ویندوز XP که می تواند رجیستری ویندوز شما را تعمیر نموده و از کرش کردن هاردتان جلوگیری نماید.
توسط این نرم‌ افزار می‌ توانید در کمال اطمینان و امنیت کامل و آن ‌هم با چند کلیک ساده کلیه‌ ی ایرادات و اشکالات ویندوز خود را برطرف کرده و آن ‌را در بهینه ‌ترین حالت حفظ نمایید. این نرم‌افزار به یک سیستم بررسی قدرتمند مجهز شده است که در کنار یک رابط خوش دست به راحتی به کاربران امکان می‌دهد تا ویندوز خود را از شر تصادمات و تعلیق‌ هایی که در کارش پیش می‌ آید نجات داده و یک سیستم سالم در اختیارشان قرار گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XP Repair Pro:
- قابلیت اسکن بیش از 60000 خطاهای ویندوز
- توانایی اسکن بیش از 11000 برنامه های مختلف
- قابلیت یکپارچه سازی رجیستری
- امکان تعمیر سیستم و رجیستری
- قابلیت پاک سازی هارددیسک
- توانایی نمایش اطلاعات سخت افزار و نرم افزار
- توانایی ویرایش رجیستری
- مدیریت برنامه Startup

Description

XP Repair Pro will scan and repair over 53,000 common Windows Errors.
Our unique and one of a kind technology repairs over 53,000 Windows errors and is guaranteed to fix problems on your system.
Using hi-tech and effective functions your system performance will be improved in a dramatic way. Windows and your software will run faster and your system will be more stable.
XP Repair Pro 2006 is the Most Comprehensive System Repair Tool on the Market.
An advanced Registry Cleaner finds and repairs system errors and incorrect information in the windows registry. An optimizer removes obsolete and duplicate entries that Windows and other programs leave behind.
It will fix random PC crashes, error messages and will improve system performance by up to 750 percent.
After the system scan is completed you can view a complete list of errors that were detected and choose to remove which ones you would like or just let the Intelligence System determine which should be removed.
The Intelligence System not only detects errors, but also analyzes each error against the software installed on your computer to determine how that error may affect other software.

Here are some key features of "XP Repair Pro":
- Scans Eight Key Areas of Your PC
- Enhanced Registry Deep Analysis
- A More Functional Scan Results Screen
- Enhanced Graphical User Interface (GUI)
- Improved and Streamlined System Optimizer
- Safely Repair Errors in your Windows System
- Improve System, Program and Gaming Performance and Stability
- Fast and Secure Scanning Algorithms
- Scans Your Drives for Unused Shortcuts
- Automated System Restore Point Creation
- Compacts the Windows Registry for optimized system performance
- Automated Repair Capabilities

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری