X-Setup Pro 9.0.100 Win

X-Setup Pro 9.0.100 Win

  • کاربرد : به منظور مدیریت بر قسمت های مختلف تنظیماتی سیستم
  • نسخه :Version 9.0.100
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : XQDC
  • سال تولید : 2009

توضیحات

برای مراقبت از سیستم ها و نگهداری آنه در بهترین شرایط کاربران می بایست با اعمال تنظیمات صحیح و مرتب با توجه به نوع استفاده خود از سیستم عامل بروز مشکلات احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهند. همچنین با انجام این کار می توانند از سیستم های خود در بهترین شرایط استفاده نمایند تا نتایج کاری مناسبی را با توجه به نیاز خود بدست آورند. کاربران مبتدی که زیاد با قسمت های مختلف ویندوز به منظور اعمال تنظیمات آشنا نیستند قادر به انجام این تنظیمات نمی باشند. همچنین گاها ممکن است شما در ویندوز خود دچار مشکلی شوید و قصد این را داشته باشید تا با دسترسی به قسمت های مدیریتی در نقاط مختلف ویندوز مشکلات خود را رفع نمایید. دلایل مختلفی را می توان برای مدیریت بر تنظیمات ویندوز را ذکر نمود.

X-Setup Pro نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر قسمت های مختلف تنظیماتی سیستم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا دستورات و فعالیت های مدیریتی خود را بر روی سیستم اعمال نمایید. در این نرم افزار شما به تمامی تنظیمات مهم سیستم خود به صورت منسجم و یک پارچه دسترسی خواهید داشت. به کمک این نرم افزار به ثقسمت هایی همچون تنظیمات رجیستری ، تنظیمات امنیتی و ... دسترسی خواهید داشت. به کمک این برنامه شما به 1900 قسمت از تنظیمات سیستم دسترسی خواهید داشت.

از ویژگی های این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره نمود:

- مدیریت به تنظیمات سیستم
- توانایی دسترسی به تنظیمات رجیستری
- دسترسی به تنظیمات شبکه
- دسترسی به تنظیمات سخت افزاری
- قابلیت اعمال تنظیمات امنیتی

Description

FOR mange the different parts of your system

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری