آلفا کنترلز / AlphaControls 12.12 Stable

AlphaControls 12.12 Stable
آلفا کنترلز

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : کامپوننت طراحی رابط کاربری توسط AlphaSkins
  • نسخه :Version 12.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : AlphaControls
  • سال تولید : 2017

توضیحات

AlphaControls یک کامپوننت بسیار با ارزش و حرفه ای برای طراحی رابط کاربری توسط AlphaSkins می باشد. AlphaControls Package برای ساخت نرم افزار های تجاری و مدیا بسیار کاربرد دارد و کار کرن با آن نیز بسیار آسان می باشد. ویژگی ها و Property های فراوانی هستند که ارزش این بسته را بسیار بالا برده اند. این بسته دارای مجموعه ای از کنترل های مختلف و زیبا برای رابط کاربری می باشد که نمونه ی آن در هیچ بسته دیگری یافت نمی شود. هر کدام از کنترل ها دارای Property مخصوص به خود هستند و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که با دیگر کنترل ها متفاوت است. ابزار های گرافیک و رندرینگ مختلفی نیز برای آنها ارائه شده که همه به صورت real-time رندر می شوند پس تصاویر و رنگ ها همیشه به صورت دقیق و طبیعب جلوه می دهند.

امکانات و ویژگی‌های AlphaControls Package :
دارای مجموعه ای ارزشمند از کنترل های مختلف
Property های مختص هر یک از کنترل ها
رندرینگ تصاویر و رنگ ها و آبجکت های گرافیکی به صورت real-time

Description

AlphaControls is a package of standard and unique skinable VCL's for professional UI design development using "AlphaSkins". AlphaControls is an easy-to-use tool for developing original skinned and non-skinned business or media applications. We have also added some properties, which make AlphaControls (and the applications that use them) unique.

Features include professional looking applications, skinable controls and invisible components, flicker free, TsHintManager make hints to be displayed alpha-blended, skinned forms and menus, skin support for all common Windows dialogs and messages, built-in support of the PNG format, controlling of application skin from one point, and no DLLs or any additional files are required for Exe deploying.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری