Database .NET Plus 22.2.6379 32bit

Database .NET Plus 22.2.6379 32bit

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری جهت اتصال و مدیریت انواع دیتابیسها
  • نسخه :Version 22.2.6379
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : fish's dotNET
  • سیستم مورد نیاز : Windows XP/2003/Vista/Server 2008/7/8/10
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری زیبا و کارامد جهت اتصال و مدیریت انواع دیتابیسها در محیط ویندوز است. این برنامه کوچک برنامه نویسان را قادر میکند تا ناچار نباشند برای هر دیتابیسی از ابزار مختص آن جهت ارتباط و اجرای اسکریپتها استفاده کنند. گاهی اوقات واقعا نیاز نیست که به عنوان مثال SSMS یا ابزار مدیریتی دیتابیسهای SQL SERVER را باز کنیم. در جریان هستید که این برنامه به دلیل قابلیتها و ماهیت عملکرد بیشتر برای مدیریت دیتابیسهای بزرگ و مورد استفاده DBA های حرفه ای است. دلیلی وجود ندارد برای مدیریت و اجرای اسکریپتها بر روی یک دیتابیس کوچک از یک نرم افزار سنگین وزن همچون SSMS استفاده کنیم. همچنین یکی دیگر از دلایل استفاده از ابزارهای جانبی مدیریت دیتابیس، چند کاره بودن آنهاست. به این معنی که دیگر لازم نیست برای SQL از SSMS، برای MySQL از ابزارهای مختص آن، اوراکل یک ابزار دیگر استفاده کنید.

با نصب Database .NET بر روی سیستم قادر هستید انواع دیتابیسهای SQL, MySQL, LocalDB, Oracle,TeraData و … را باز کنید و عملیات مورد نظرتان بر روی آنها اجرا کنید. این عملیات شامل دیدن و ویرایش جداول، رکوردها، ستونهای مختلف جدول، نوع دیتای هر ستون، ایندکسها، تریگرها، پروسیجرهای ذخیره شده، ویرایش داده های موجود در جداول، اجرای کوئری های ساده و پیچیده، ساختن اسکریپتها، آنالیز و مانیتور SQL، ایمپورت و اکسپورت، مهاجرت و هماهنگ سازی اطلاعات دیتابیسها و … باشد. این نرم افزار رابط کاربری زیبا و جمع و جوری دارد و در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی عرضه شده است. توصیه میکنیم اگر سیستم عامل شما ۶۴ بیتی است حتما از نسخه ۶۴ بیتی محصول استفاده کنید تا از حداکثر توان پردازشی و سرعت برنامه برخوردار شوید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و در مدت زمان کمی میتوانید به تمامی قسمتهای آن تسلط پیدا کنید.

دیتابیسهای پشتیبانی شده در این نرم افزار:

SQL Server,SQL Azure,LocalDB,MySQL,Oracle,IBM DB2,Informix,PostgreSQL,HP Vertica,NuoDB,Teradata,Sybase ASE,Firebird,SQLite,SQLCe,,Access,,Excel,,dBase,FoxProz,OleDB,ODBC,OData,Text

Description

Database .NET is a simple, uniform, and intuitive database management tool for multiple databases; it makes Local and Remote database administration easier without installing anything. With it you can create databases, design tables, edit data, export data, generate scripts and run SQL queries. Its feature include table editor, data editor, index editor, create, shrink ,protect database, syntax highlighting, SQL profiler, AutoComplete, service manager, code manager, multiple query tTabs, export to CSV, XML, TXT, XLS, or SQL Print Query Results.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری