Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise v12.5.10.0

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise v12.5.10.0

  • کاربرد : نرم افزاری مفید جهت مدیریت تمامی اتصالات ریموت
  • نسخه :Version 12.5.10.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Devolutions
  • سیستم مورد نیاز : Windows 8, 8.1 and 10Windows Server 2012 and 2012 R2Microsoft .Net Framework 4.6۸۰۰Mhz processor
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مفید جهت مدیریت تمامی اتصالات ریموت میباشد. با استفاده از این ابزار شما میتوانید تمامی اتصالات اینترنتی راه دور، پسوردها و مقادیر مربوط به اعتبار سنجی را در یک مکان مرکزی مدیریت و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار به کار افرادی می آید که کانکشنهای ارتباطی زیادی اعم از انواع اتصالات RDP, SSH, Web, VNC, Telnet, ICA/HDX, ARD, TeamViewer, LogMeIn و … دارند، و یا در سایتها و مکانهای مختلفی ثبت نام کرده اند که هر کدام پسورد های خاص خود را دارا هستند. به خاطر سپردن چند صد یوزرنیم و پسورد و پورت و آدرس و سایر مشخصات کار ساده و البته عاقلانه ای نیست.

ذخیره کردن این اطلاعات در کامپیوتر و یا تکیه کردن بر ذخیره خودکار مرورگر و نرم افزارهای مرتبط نیز کاری غیر ایمن و مستعد ریسک است. بنابراین نگه داری تمامی این اطلاعات در یک مکان مرکزی به صورت ایمن یک راه حل قابل قبول است. با استفاده از این برنامه میتوانید انواع اطلاعات همچون آدرسهای ftp، یوزرنیم، پسورد، پورتها و سایر مشخصات را ذخیره کنید و در زمان نیاز با یک کلیک این اطلاعات را فراخوانی و استفاده نمایید. این برنامه به صورت کامل با Remote Desktop ویندوز سازگار است و همچنین سازگاری خوبی نیز با ترمینال سرویسهای ویندوز دارد. با نصب کردن این برنامه دیگر نیازی به استفاده مستقیم از ریموت دسکتاپ برای اتصال به سرور راه دور نخواهید داشت.

Description

Remote Desktop Manager lets you centralize all your remote connections, passwords and credentials into a unique platform that people love to work with. Join over 200,000 users in more than 95 countries who enjoy Remote Desktop Manager. Drive security, speed and productivity through your organization while reducing risks for your IT. Our integrated technologies include the following: Microsoft Remote Desktop (RDP), Telnet, SSH, VNC, Citrix (ICA / HDX), web (http/https), LogMeIn, TeamViewer, VPN, Ftp/FTPS/SFTP.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری