Senergy Interactive Petrophysics 4.2.2013.275

Senergy Interactive Petrophysics 4.2.2013.275

  • کاربرد : نرم افزاری برای آنالیز دیوارهای سیمانی
  • نسخه :Version 4.2.2013.275
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری نو آورانه، جامع، انعطاف پذیر، تخصصی و سریع می باشد که دانشجویان مختلف، از رشته های مختلفی نظیر زمین شناسان و مهندسین مخزن و پتروفیزیک ها می توانند از آن استفاده نمایند. رابط کاربری دوستانه ای که ای نرم افزار دارد، کار با آن را برای افراد مختلف آسان می سازد و پتانسیل استفاده از برنامه را بالا می برد. در ورژن جدید برنامه، ویژگی های مختلفی بهینه سازی و اصلاح شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند که تصمیمات مورد نظر خود را راجب دیواره و جداره سوراخ هایی که با سیمان سر و کار دارند بگیرید. شما می توانید تمامی داده های مورد نظر راجب ابزار های مختلف و ابزار های پیشرفته التراسونیک را وارد برنامه کنید و سپس به مدل سازی بپردازید. این برنامه از مدل های چندتایی نیز پشتیبانی می کند.

همزمان با این که کاربر در مدل این برنامه، به شبیه سازی می پردازد، می تواند اطلاعات و داده های مورد نظر خود را برداشت نماید. گزارش ها و ریپورت های این نرم افزار در استالی واضح و شفاف به نمایش در می آید تا کاربر به راحتی بتواند به نتیجه انالیز های این برنامه پی ببرد. آنالیز های به شکل جداگانه و چندتایی بر روی منطقه مورد نظر صورت می گیرد و بهترین نتایج را محاسبه می نماید. Self Organising Maps ابزاری قدرتمند و البته جدید برای آنالیز های مربوط به سنگ، مخزن و … می باشد.

ویژگی های نرم افزار Senergy Interactive Petrophysics :
طرح متقابل با نمودار هیستوگرام
خطوط و فرمول های خمیده جدید
تراکم های جدید
آپگرید کننده دیتابیس
آنالیز های تصویری بهبود یافته اند.
بهبود در سنگ شناسی

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری