سابلایم تکست / Sublime Text 3 Dev Build 3133 32Bit

Sublime Text 3 Dev Build 3133 32Bit
سابلایم تکست

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش متون
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Sublime Text
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Sublime Text یک ویرایشگر متن حرفه‌ای در زمینه کد برای نوشتن، ویرایش و نشانه گذاری آنهاست. Sublime Text با رابط کاربری جذاب، ویژگی‌‌های خارق العاده و عملکرد شگفت انگیز شما را شیفته خود می‌کند. این نرم‌افزار از پلاگین قدرتمندی برای رابط برنامه نویسی برپایه پایتون استفاده می‌کند که تجربه‌ای واقعی در زمینه کد نویسی به کاربر می‌دهد. نرم‌افزار Sublime Text به دلیل ابزارها و میانبرهای کاربردی که ارائه می‌دهد سرعت کار را بسیار بالا برده و ویرایش نوشته‌ها را آسان می‌کند. با استفاده از قابلیت انتخاب چندگانه Sublime Text به جای انجام یک تغییر برای ده‌ها بار، ده‌ها تغییر را فقط یکبار به طور همزمان ایجاد کنید. این ویژگی همچنین در تغییر نام متغیرها، اعمال تغییرات در چندین خط به صورت همزمان و دستکاری سریع‌تر فایل‌ها به آسان ترین روش به کاربر کمک می‌کند. به وسیله قابلیت شخصی سازی ابزار در Sublime Text می‌توانید محیط کار را بیش از پیش کارآمد کرده و سرعت انجام تغییرات را افزایش دهید. همچنین شما با استفاده از Sublime Text می‌توانید بدون نیاز به ذخیره کردن پروژه و خارج شدن از آن، پروژه دیگری را آغاز کنید و با تقسیم کردن صفحه، تمام پروژه‌ها را به صورت همزمان ویرایش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sublime Text:
- رابط کاربری ساده و زیبا
- چند پنجره ویرایش در کنار هم
- مشاهده کد خود از 10000 پا
- قابلیت مشاهده در حالت کامل روی صفحه نمایش
- مشخص کردن نحو زبان های مختلف مانند C ،C++ ،C# ،CSS ،D ،Erlang ،HTML ،Groovy ،Haskell ،HTML ،Java ،JavaScript ،LaTeX ،Lisp ،Lua ،Markdown ،Matlab ،OCaml ،Perl ،PHP ،Python ،R ،Ruby ،SQL ،TCL ،Textile و XML
- دارای طرح چند رنگ، با چند جمله
- دارای براکت برجسته
- قابلیت ذخیره تغییرات
- انتخاب ویرایش دستورات، از جمله تورفتگی / غیربرجستگی پاراگراف، تغییر شکل پاراگراف، پیوستگی خط
- امکان انتخاب چندگانه
- جستجو و جایگزینی عبارت منظم
- مرور از طریق فایل های طولانی
- امکان بررسی املا
- توضیح بلوک متن
- تنظیم کلید اتصالات، منوها و نوار ابزار
پلاگین همراه با API
- تکرار آخرین عمل
- ساخت ابزار یکپارچه سازی
- ادغام WinSCP برای ویرایش فایل های از راه دور از طریق FTP و SCP
- و ...

اما وجه تمایز Sublime Text نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
Sublime Text نرم افزاری پیشرفته جهت ویرایش متون کد می باشد. طی چند سال گذشته این نرم افزار پیشرفت بسیاری داشته و به علاوه حجم کم آن دارای سرعت بسیار بالائی در باز کردن فایل ها و فراخوانی کد ها به واسطه Autocomplete هوشمند است. با استفاده از نرم افزار فوق میتوانید همزمان 10 عمل را انجام دهید. قابلیت های این نرم افزار بسیار بالا می باشد که به شما امکان مدیریت طیف بسیار گسترده ای از انواع فایل ها و زبان های برنامه نویسی را ارائه میدهد که از آن میان میتوان به C ،C++ ،C# ،CSS ،D ،Erlang ،HTML ،Groovy ،Haskell ،HTML ،Java ،JavaScript ،LaTeX ،Lisp ،Lua ،Markdown ،Matlab ،OCaml ،Perl ،PHP ،Python ،R ،Ruby ،SQL ،TCL ،Textile و XML اشاره کرد. همچنین دارا بودن چندین طرح رنگ، برجسته سازی کد ها، دارابودن براکت برجسته، قابلیت ذخیره تغییرات، دارا بودن انتخاب های چند گانه، جستجو در کدها و جایگزینی از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Description

Sublime Text is a sophisticated cross-platform text editor for code, html and prose. You will love it due to its user interface and the many and extraordinary features.

Sublime Text features syntax highlighting for many languages with C, C++, C#, CSS, D, Erlang, HTML, Groovy, Haskell, HTML, Java, JavaScript, LaTeX, Lisp, Lua, Markdown, Matlab, OCaml, Perl, PHP, Python, R, Ruby, SQL, TCL, Textile and XML supported out of the box, and more available for download.

Sublime Text also comes with multiple color schemes, several of them built-in, and many more available for download.

Main features:
Sublime User Interface:
- Slick, Fast, No Interferences: The way text editing is meant to be.
Minimap:
- See your code from 10,000 feet with Sublime Text's Minimap.
Select:
- Make ten changes at the same time, not one change ten times.
Automation:
- Repetition is for robots. Let snippets, macros and smart repeat take the tedium away.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری