ای آی ربفم اینترپرایس / AI RoboForm Enterprise 7.9.28.8

AI RoboForm Enterprise 7.9.28.8
ای آی ربفم اینترپرایس

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب
  • نسخه :Version 7.9.28.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Siber Systems Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AI Roboform:
- به خاطر سپردن تمام پسوردهای شما و به صورت اتوماتیک لاگین شدن
- امکان ذخیره پسوردها در مرورگر
- توانایی ذخیره پسوردها به صورت کدگذاری
- قابلیت مدیریت بر رمزهای عبور
- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به کمک نرم افزار
- مدیریت رمزهای عبور
- توانایی وارد نمودن اطلاعات شخصی
- بازیابی و چاپ پسوردها
- قابلیت به روز رسانی پسوردها در کامپیوتر دیگر
- و ...

Description

Every website now requires a password, and it's becoming difficult to remember and manage them all. With RoboForm Enterprise, you remember one password and let RoboForm do the rest.

RoboForm Enterprise automatically memorizes and securely stores your online and offline passwords so you never need to remember or type your passwords again. You'll enjoy easy, one-click logins to your online accounts and save time by completing online registration and checkout forms with one click.

RoboForm Enterprise gives your passwords and other personal data complete security (strong encryption included), portability, and complete manageability. Passwords can be printed, synchronized between computers, backed up, and restored.
Here are some key features of "RoboForm Enterprise":
- Memorizes your passwords and Logs You In automatically
- Fills long registration and checkout forms with one click
- Encrypts your passwords to achieve complete security
- Generates random passwords that hackers cannot guess
- Fights Phishing by filling passwords only on matching web sites
- Defeats Keyloggers by not using keyboard to type passwords
- Backs up your passwords, Copies them between computers
- Synchronizes passwords between computers using GoodSync
- Searches for keywords in your passwords, notes and Internet
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری