آلتیر فلاکس / Altair Flux 12.3.1 X64

Altair Flux 12.3.1 X64
آلتیر فلاکس

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی پدیده های حرارتی و الکترومغناطیسی
  • نسخه :Version 12.3.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Altair
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Altair Flux نرم افزاری پیشرو برای شبیه سازی پدیده های حرارتی و الکترومغناطیسی است. تولید کننده این برنامه Flux را نرم افزاری کارآمد و دقیق به منظور تحلیل پیچیدگی پدیده های گرمایی و الکترومغناطیسی جهت پیش بینی رفتار محصولات در آینده توصیف میکند. از طرفی وقتی سابقه شرکت سازنده را بررسی میکنیم پی خواهیم برد که توصیفی بی راه هم نیست. این برنامه بیش از ۳۰ سال یکی از برترین برنامه های شبیه سازی مطرح در حوزه صنعت و دانشگاه بوده است.

Altair Flux اکنون به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در حوزه شبیه سازی الکترومغناطیس و پدیده های گرمایی مبدل شده است. با توجه به بهبود مداوم تکنولوژی های مورد استفاده این برنامه، Flux ابزاری کارآمد، کاربردپسند و همه کاره است که به متخصصین صنایع مختلف کمک میکند تا محصولاتی بی نقص و بهینه با حداکثر کارایی در حداقل زمان ممکن به بازار ارائه دهند. با وجود این برنامه تعداد پروتوتایپهای مورد نیاز به حداقل مقدار خود خواهد رسید. همچنین با توجه به تیم پیشتبانی قوی و جامعه کاربری بزرگ آن پاسخ هیچ سوال و ابهامی بی پاسخ نخواهد ماند.

تیم پشتیبانی Altair Flux تعدادی از مهندسین برق خبره هستند و به تمامی نیازهای کاربران واقف هستند. این برنامه به راحتی در گردش کار سازمانی شما قرار خواهد گرفت و نتایج تحلیلی مناسبی ارائه خواهد کرد. Flux با استفاده از پیشرفته ترین روشهای محاسبات عددی امکان شبیه سازی پیچیده ترین مدلهای محاسباتی را خواهد داشت. همچنین اتصال برنامه و تبادل اطلاعات با سایر محصولات CAD بهره وری شما را به حداکثر خواهد رساند. نتایج محاسبات این برنامه نیز از دقت بالایی برخوردار است و میتوان اعتماد کافی نسبت به این نتایج داشت. پروژه های مختلف، فرایند شبیه سازی منحصر به فرد خود را نیاز دارند. اما به هر حال موارد مشترکی وجود دارد که با استفاده از قابلیتهای اسکریپت نویسی و ماکرونویسی این ابزار میتوان برای سایر شبیه سازی ها نیز استفاده کرد که این موضوع باعث صرفه جوبی مطلوبی در زمان انجام سایر پروژه ها خواهد شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری