رم دیسک / GiliSoft RAMDisk 6.7.0

GiliSoft RAMDisk 6.7.0
رم دیسک

  • کاربرد : نرم افزار ساخت درایو مجازی
  • نسخه :Version 6.7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : GiliSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

GiliSoft RAMDisk را می توان به عنوان یک هارددیسک فیزیکی معرفی کرد که به شما در زمینه مدیریت سیستم و برنامه ها کمک می کند. در این برنامه شما باید در ابتدا با توجه با مقدار RAM خود حجمی را برای درایو مورد نظر در نظر گرفته و در آخر اسم درایو مورد نظر و خود فایل سیستم را انتخاب کنید. شما می توانید بر روی آن درایو ساخته شده فایل کپی کرده یا انتقال دهید و یا از روی آن فایل ها را پاک کنید. این نرم افزار با این کار شما را از ساخت یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن های سیستمتان جلوگیری به عمل می آورد.

Description

Use a GiliSoft RAM disk to boost performance and speed up access to data. Unlike your system hard drive, a RAM disk contains no moving parts to generate noise and heat. Because your computer's memory is so much faster than the hard disk, a RAM disk greatly improves application performance. Databases, compilers, and graphic design programs process large amounts of data which tax a computer's resources. A RAM disk drive makes data more readily available, balancing the load on a processor When you browse web pages, junk data is written to your browser's cache memory. By running your browser cache in a RAM disk and not saving the disk image file when you end your session, unwanted cache files are deleted automatically, saving hard drive space. Finally, a RAM drive uses much less energy than a physical hard drive, and therefore extends the charge of a laptop computer's battery.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری