FIDES DV-Partner Suite 2017 RePack

FIDES DV-Partner Suite 2017 RePack

  • کاربرد : نرم افزار طراحی انواع سازه های بسیار سبک و …
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : fides-dvp.eu
  • سال تولید : 2017

توضیحات

FIDES DV-Partner دو شرکت آلمانی مستقر در برلین و مونیخ هستند که بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه فراهم کردن سرویس های مناسب برای مهندسی های کشوری را دارند. هم اکنون آن ها به عنوان همراه نقشه کشان، مهندسان و طراحان، نرم افزاری فوق العاده را ارائه می کنند که در زمینه مهندسی کمک قابل توجهی می کند. در صورتی که نیاز به گود برداری، نقشه کشی تونل و … دارید این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند. سرویس های جامع این برنامه، انواع نیاز های مهندسی و گرافیکی را به طور کامل پوشش داده و آن ها را برطرف می سازد.

این نرم افزار مانند دیگر برنامه های طراحی معروف نظیر SOFiSTiK و Autodesk که بیشتر در بین مهندسان شناخته شده هستند عمل می کند و با رابط کاربری منحصر به فردی که دارد، امکان طراحی انواع سازه های بسیار سبک و … را فراهم می سازد. FIDES DV-Partner به شکل هوشمندانه عمل می کند و کار ها را برای طراح سریع تر می سازد و می تواند در وقت و هزینه ها صرفه جویی نماید. FIDES DV-Partner مورد استقبال کاربران مختلف از سراسر دنیا قرار گرفته است و در صورتی که از برنامه هایی نظیر Autodesk خسته شده اید یا به هر علتی این گونه برنامه ها، نتوانسته اند نیاز شما را فراهم سازند، می توانید این برنامه را نیز امتحان کنید و از امکانات آن بیشترین استفاده را ببرید.

ویژگی های نرم افزار FIDES DV-Partner :
طراحی تونل، سازه های سبک، سیستم های فولادی و ….
رابط کاربری مناسب برای طراحان، مهندسان، نقشه کشان و …
جایگزینی مناسب به جای نرم افزار هایی نظیر SOFiSTiK و Autodesk

Description

FIDES DV-Partner are two German system vendors based in Berlin and Munich (München). With experience resulting from more than 30 years providing services for civil engineering we comprehend the mission of FIDES today as a partner for structural designers, constructing engineers and architects applying high quality software.

Our wide variety of goods and services covers the entire field of civil engineering software, distributing solutions developed by our own and well-known producers, like SOFiSTiK and Autodesk, furthermore assisting in structural design projects. An additional field of activity is proprietary software development with main focus on soil engineering and geotechnics as well as steel and tunnel design, also in the context of research projects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری