هاش تب / Hashtab 6.0.0.34 X32 X64 Commercial

Hashtab 6.0.0.34 X32 X64 Commercial
هاش تب

  • کاربرد : نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها
  • نسخه :Version 6.0.0.34
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Implbits Software, LLC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از پیشرفته ترین روش هایی که برای اطمینان از مخدوش و یا دستکاری نشدن یک فایل مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از توابع Hash (تابع هش یا درهم ساز) است. تابع یا الگوریتم هش، بروی داده های هر فایل عملیاتی انجام داده یک عدد طبیعی نسبتا طولانی برای آن فایل تولید می کند. از آن جایی که هش هر فایل مقداری یکتا است که حتی با تغییر یک بیت از فایل نیز تغییر می کند، اگر آن را در اختیار داشته باشیم می توانیم در مقصد و توسط کاربری که فایل را دریافت می کند از صحت و سلامت فایل منتقل شده اطمینان حاصل کنیم. توابع هش متعددی وجود دارند که با بکارگیری آن ها در مبدا و مقصد یک فرآیند انتقال فایل، و سپس مقایسه این مقادیر در مقصد و در صورت یکی بودن مقادیر هش، مطمئن شویم که فایل صحیح و سالم منتقل شده است.
نرم افزار Hashtab به عنوان ابزاری کاربردی با ویندوز یکپارچه سازی شده و امکانی را فراهم می کند تا با کلیک راست بر روی هر فایل و انتخاب گزینه Properties از منو و سپس رفتن به تب File Hashes (که پس از نصب برنامه اضافه شده است)، هش فایل منتخب را محاسبه نموده و آن را با هش فایل در مبدا مقایسه کنید. در واقع این برنامه مقدار هش یک فایل را با استفاده از معروفترین توابع درهم ساز مانند CRC32, MD5 و SHA-1 و ... محاسبه نموده و به کاربر نمایش می دهد.

Hashtab به دو طریق امکان مقایسه هش فایل دریافتی را با هش فایل مبدا فراهم می کند:
1- وارد کردن مقدار هش فایل مبدا در کادر Hash Comparision
2- وارد کردن فایل مبدا از طریق کلید "Copare a file..."

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hashtab:
- محاسبه و نمایش مقدار هش توسط الگوریتم های هشینگ پرکاربرد نظیر MD5, SHA1, SHA2, RipeMD, HAVAL و Whirlpool
- یکپارگی کامل با windows explorer سیستم عامل ویندوز
- مقایسه مقدار هش برای فایل مبدا و مقصد
- پشتیبانی از drag & drop برای وارد کردن فایل
- ارائه بهترین روش برای اطمینان از سالم بودن فایل های دانلود شده
- استفاده آسان برای تمام کاربران و با هرسطح از دانش کامپیوتری
- و ...

Description

Hashtab started as a custom software project and today is used by hundreds of thousands of people around the world because it's easy, it's fast, and it works.

HashTab provides OS extensions to calculate file hashes and supports many hash algorithms such as MD5, SHA1, SHA2, RipeMD, HAVAL and Whirlpool.
As Windows desktop software HashTab runs as a Windows shell extension and on the Mac it is implemented as a Finder plugin.
Hashtab provides an easy way to verify file integrity and authenticity.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری