Auslogics Duplicate File Finder v6.1.4.0

Auslogics Duplicate File Finder v6.1.4.0

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی و حذف فایل تکراری
  • نسخه :Version 6.1.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Auslogics
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در هر سیستم کامپیوتر مملو شده از فایل های تکراری و بلا استفاده که فضای بسیار زیادی از هارد دیسک را پر میکند با روند رو به افزایش این عمل فضای بسیار زیادی بلا استفاده و به اصلاح هرز در هار شما ایجاد میشود که باعث درد سر هایی برای کاربر میشود برای حل این مشکل با کمک گرفتن از ابزا و امکانات نرم افزاری میبایست فایل های تکراری و زائد هارد را پاک کرد نرم افزار Auslogics Duplicate File Finder این امکان را به شما هدیه میکند تا از یک هارد دیسک یک پارچه و بدون فضای زائد بهره ببرید این نرم افزارمی تواند فایل های تکراری کامپیوتر را جستجو و مشخص کند و از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کند.

برخی از ویژگی های Auslogics Duplicate File Finder :
استفاده از تکنولوژی جدید برای شناسایی فایل های تکرای و مشابه
حجم کم و قابلیت اجرا برای کاربران مبتدی
کارکرد ساده در عین حال موثر
و …

Description

Auslogics Duplicate File Finder finds identical pictures, documents and any other files. It compares files not only by names, but by their content and significantly increases free space on your disk. It helps you to organize your media collections and reduces time needed to defragment your hard drive.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری