Retouch Pilot 3.2.0

Retouch Pilot 3.2.0

  • کاربرد : رتوش سریع و آسان تصاویر
  • نسخه :Version 3.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Two Pilots
  • سال تولید : 2015

توضیحات

در گذشته برای رتوش و ترمیم تصاویر باید وقت بسیار زیادی را با نرم افزارهای حرفه ای و سنگینی مثل فتوشاپ صرف میکردید تا به نظر دلخواه خود می رسیدید . در حالی که کار با این نرم افزارها نیاز به دانش فنی زیاد و پیچیدگی زیاد داشت . امروزه با نرم افزارهایی مثل Retouch Pilot دیگر این پیچیدگی ها و سختی ها تا حدود از بین رفته و کاربران از این نظر دیگر مشکلی ندارد!
Retouch Pilot نرم افزار قدرتمند و کوچک اما فوق حرفه ای برای ترمیم عکس های فرسوده و قدیمی می باشد. این برنامه یکی از قدرتمند ترین ها در میان برنامه های مشابه خود است. مزیتی که این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارد آموزش اینتراکتیو خود برنامه بعد از اولین اجرا می باشد که نحوه کار این برنامه را برای افراد مبتدی شرح می دهد. در قسمت tools شما ابزار های قدرتمندی را در اختیار دارید تا تصویر خود را به بهترین شکل ممکن رتوش کنید. به کمک این برنامه شما می توانید بر روی عکس های خودتان چهره٬ آرایشگری و Makeup را امتحان کنید تا ببینید مثلا چه رنگ لنزی یا چه Makeup به شما می آید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Retouch Pilot v3.2.0:
– نصب شدن نرم افزار به عنوان Plugin در نرم افزار های معروف مثل: Photoshop ،Corel PhotoPaint
– امکان ذخیره عکس در فرمت های JPG ،TIFF ،PNG ،BMP و …
– توانایی بازسازی عکس های قدیمی
– دارای ابزار های متنوع روتوش
– قابلیت کپی "smart patch" از یک قسمت عکس به مکان دیگر
– استفاده آسان و کاربرپسند
– امکان استفاده به عنوان رنگ کننده
– ترمیم و لکه برداری عکس های قدیمی
– برش و حذف پس زمینه از عکس
– و …

Description

Retouch Pilot is photo retouching software specially designed for imperfections removal from a photo. The program removes small technical imperfections present on an image or having appeared while scanning a photo such as scratches, spots from dust particles and hair. With this program you'll be able to restore scanned old photos. Also the Retouch Pilot allows you to quite easily retouch some unwanted objects from a digital photo.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری