Abelssoft AntiRansomware 2017 v17.17

Abelssoft AntiRansomware 2017 v17.17

  • کاربرد : نرم‌‌افزار مقابله با باج‌افزار‌ها
  • نسخه :Version 17.17
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از شما در مقابل باج افزار ها ( باج افزار ها نوعی ویروس هستند که به سازنده آن ها اجازه کنترل بر کامپیوتر قربانی را میدهند) محافظت میکند.
تروجان هایی که برای تهدید کردن قربانی ساخته شده اند، باج افزار ( (Ransomewarwنامیده میشوند، جدید ترین نوع تهدید از طرف تبهکاران و خلافکاران سایبری است. این برنامه، از زمانی که در کامپیوتر باشد، فایل های مهم و شخصی شما را قفل میکند و از اینکه فردی با استفاده از بدافزار ان هارا قفل کند و برای رمز باز گشایی ان از شما پول بخواهد، جلوگیری میکند. برنامه AntiRansomeware مخصوصا به این جهت ساخنه شده که زمانی که فعالیت های مشکوک در کامپیوتر شما در حال رخ دادن هستند زنگ خطری برای شما به صدا در بیاورد.
محافظت از فایل های شما در پس زمینه
زمانی که خیلی از باج افزار ها توسط بسیاری از برنامه های تامین امنیت و انتی ویروس شناسایی نمیشوند، برنامه AntiRansomeware دارای یک نوع محافظت در پس زمینه سیستم است که بدون اینکه شما متوجه باز بودن برنامه شوید کار میکند و دارای الگوریتم پیچیده ای است که میتواند انواع باج افزار راتشخیص دهد و از سیستم شما در مقابل متجاوزان محافظت کند، این برنامه در تمام طول روشن بودن کامپیوتر درحال انجام کار است.
دام دوبرابر شده باج افزار
ایا باج افزار توسط سیستم شما شناسایی می شود؟ هنگام ورود باج افزار به سیستم یک جریان اضطراری جهت قطع کردن عملیات رمزگذاری بر روی فایل ها آغاز میشود و به شما اطلاعات ارزشمندی از چگونگی کار بد افزار ها و باج افزار ها را میدهد.

Description

Protects you from Ransomware
Trojans made for blackmailing, also known as “ransomware”, are the newest threat of cyber criminals. This software, once on your computer, encrypts your private files in order to press money from you to get the decryption key. AntiRansomware was developed specifically to raise an alarm as soon as suspicious activity on your computer has been detected.


Guarding your files in the background
While especially new ransomware doesn’t get recognized correctly by many AntiVirus-applications in time, AntiRansomware has a background guard that uses sophisticated algorithms to detect the patterns all ransomware uses to protect your system even from brand-new ransomware 24/7.


The double net against Ransomware
Is ransomware detected on your system, an emergency routine is started to stop the running encryption and to give you valuable information on how to deal with the malware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری