Baiqi Image Resizer v2.0

Baiqi Image Resizer v2.0

  • کاربرد : نرم افزار تغییر سایز تصاویر
  • نسخه :Version 2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : BaiqiSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار بسیار مفید و آسان برای تغییر اندازه تصاویر و عکس های تکی و چندتایی می باشد. شما با استفاده از نرم افزار Baiqi Image Resizer می توانید تغییر اندازه / تصاویر کوچک و عکس های تان را قبل از ارسال آنها از طریق ایمیل یا آپلود کردن اهنا در شبکه های اجتماعی ، را انجام دهید. یکی از برنامه های تغییر سایز تصاویر خوب و مفید که با نام Baiqi Image Resizer می باشد و اندازه تصاویر بزرگی که حجم زیادی دارند را کمتر کرده تا در موقع آپلود کردن در اینترنت به مشکل نخورید.

امکانات این نرم افزار :
* قابلیت تغییر اندازه تصاویر به صورت متعدد و دسته ای
* پشتیبانی از فرمت های JPEG، BMP، PNG و TIF.
* کاهش حجم فایل به یک اندازه مشخص شده بر اساس KB یا MB
* تغییر اندازه عرض و ارتفاع تصویر به یک پیکسل مشخص شده

Description

Baiqi Image Resizer is a very useful and easy to use software for resizing single and multiple images and photos. With this software you can resize/shrink your images and photos before sending them by email or uploading them to any social services. Features: Batch resize multiple images and photos. Supports JPEG, BMP, PNG and TIF format. Reduce the file size to a specified size in KB or MB. Resize the image width and height to a specified pixel.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری