Fotosizer Professional Edition v3.04.0.554

Fotosizer Professional Edition v3.04.0.554

  • کاربرد : نرم افزار تغییر سایز تصاویر
  • نسخه :Version 3.04.0.554
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Fotosizer
  • سال تولید : 2017

توضیحات

علاقه کاربران به عکس و عکاسی و به اشتراک گذاری تصاویر باعث شده تا حجم داده های گرافیکی در اینترنت رشدی روز افزون داشته باشد. بسیاری از کاربران رایانه این روزها با استفاده از دوربین های تلفن همراه خود و یا دوربین های دیجیتال اقدام به عکاسی می کنند. حال آنکه اگر بخواهند این عکس ها را در اینترنت با دوستان خود به اشتراک بگذارند باید ابتدا حجم آنها را کاهش دهند تا رؤیت این عکس ها با سهولت بیشتری انجام شود. از طرفی انجام این کار با نرم افزاری چون فتوشاپ و برای چندین عکس، کاری خسته کننده است. برای حل این مشکل می توان از نرم افزار مبتکرانه ای چون Fotosizer استفاده کرد. این نرم افزار تغییر سایز عکس های شما را در سه مرحله ساده انجام می دهد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا سایز عکس های خود را تک تک تغییر بدهید. مهم ترین نکته ای که در مورد این نرم افزار قابل ذکر است ، حداقل افت کیفیت در نتیجه تغییر سایز است که قطعأ رضایت شما را به همراه خواهد داشت .

Description

Fotosizer is a freeware batch image resizer tool. It resizes your photos in just 3 easy steps – 1. Photo selection, 2. select resize settings, then 3. Start the resize!
Increasingly, sharing photos on the internet is becoming more and more popular. Photos, represented as JPEG files from digital cameras, taken at high resolutions are far too large to send over the Internet, with some photos ending up at 5 mega bytes. Uploading one photo to a photo sharing website is fine, but 10, 20, or even more, this can take forever, especially on a dial-up connection.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری