ملویر هانتر / Glarysoft Malware Hunter Pro v1.36.0.68

Glarysoft Malware Hunter Pro v1.36.0.68
ملویر هانتر

  • کاربرد : از بین بردن ابزار مخرب
  • نسخه :Version 1.36.0.68
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Glarysoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ک برنامه جدید و قوی برای اسکن فای های کامپیوتر شما برای جستجو ابزارها و برنامه های مخرب و جاسوسی است. اگر از آلوده شدن سیستم تان نگرانید و واقعا به امنیت کامپیوتر و جلوگیری از جاسوسی شدن آنها اهمیت می دهید به شما نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO پیشنهاد می شود که یک ابزار مفید و ساده برای کمک به شما که با چند کلیک انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام کنید. اکثر تروجان ها و ابزارهای جاسوسی و مخرب در فایل های سیستمی قرار گرفته و فعالیت های شان را آغاز می نمایند. یکی از روش هایی که برای جلوگیری از آنها مفید است استفاده از ابزارهای امنیتی و ضدجاسوسی است. نرم افزار Glarysoft Malware Hunter PRO یکی از قوی ترین اینهاست.

Description

Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus-free.
Malware Hunter
– Hyper scan makes you enjoy a faster scanning speed.
– Detect and remove stubborn malware, against potential danger.
– Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus- free
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری