وین تولز پرمیوم / Godlike Developers WinTools net Premium v17.6.1

Godlike Developers WinTools net Premium v17.6.1
وین تولز پرمیوم

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی ویندوز
  • نسخه :Version 17.6.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Godlike Developers
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد.
بهینه سازی مستلزم استفاده از نرم افزارهای کاربردی موجود در این زمینه است و نرم افزاری با نام WinTools.Net می تواند با امکاناتی که دارد بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. شاید مهم ترین قابلیت این نرم افزار را بتوان در حجم بسیار مناسب و پائین آن نسبت به قابلیت هایش خلاصه نمود. حجمی معادل حدود ۱.۵ مگابایت ارزش آزمایش را حتما دارد. اما قابلیت هایی که در همین حجم پائین هم نهفته باعث خواهد شد تا بالاترین کارآیی برای سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشد.
پاکسازی رجیستری ، پاک سازی هارد دیسک از فایل های اضافی ، پاک کردن نرم افزارهای کاربردی که بدون استفاده مانده اند و هزاران فایل را با خود کپی نموده اند ، ویرایش نرم افزارهایی که در هنگام اجرای ویندوز در StartUp اجرا می شوند ، مانیتورینگ لحظه به لحظه هارددیسک و همچنین حافظه رم ، بهینه سازی کانکشن ها برای برقراری ارتباطی سریعتر با دنیای مجازی اینرنت و … از جمله مهم ترین امکانات WinTools.Net به شمار می رود.
استفاده بسیار آسان از نرم افزار که در کنار یک واسط کاربری ساده فراهم شده است باعث خواهد شد تا حتی کاربرانی که به صورت مبتدی از رایانه استفاده می کنند بتوانند از تمامی قابلیت های این ابزار بهره مند شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinTools.Net:
– استفاده بسیار آسان از نرم افزار
– بهینه سازی سیستم برای داشتن بالاترین کارآیی
– مانیتورینگ لحظه به لحظه RAM
– اصلاح فایل های StartUp ویندوز
– پاکسازی رجیستری
– پاکسازی هاردیسک از فایل های اضافی
– بهینه سازی کانکشن های اینترنت
– پاک کردن نرم افزارهای کاربردی به طور کامل
– حجم پائین نرم افزار نسبت به قابلیت ها
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸
– و …

Description

WinTools.net is a suite of tools for increasing MS Windows operating system performance. WinTools.net cleanly removes unwanted software from disk drives and dead references from the MS Windows registry. WinTools.net puts you in control of the Windows startup process, memory monitoring and gives you the power to customize desktop and system settings to fit your needs. Adds more speed and stability for your connection. Ensures your privacy and keep sensitive information secure. WinTools.net Premium contains tools: Clean Uninstaller, Scan Files, Scan Shortcuts, Scan Registry, Startup Manager, Tweak UI, Net Tweaker, Your Privacy, Invisible Man, File Shredder…
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری