هایپراسنپ / Hyperionics HyperSnap v8.13.01 X64

Hyperionics HyperSnap v8.13.01 X64
هایپراسنپ

  • کاربرد : نرم افزار عکس برداری حرفه ای از دسکتاپ
  • نسخه :Version 8.13.01
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Hyperionics
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Hyperionics HyperSnap که توسط شرکت Hyperionics ارائه شده است یکی از سریع ترین و آسان ترین راه های ممکن برای عکس برداری از صفحه نمایش ویندوز بوده که حتی قادر است تا از متن های که کپی برداری از آن ها به طور معمول امکان پذیر نبوده عکس برداری کرده و آن ها را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این Hyperionics HyperSnap که ترکیبی از دو ویژگی عکس برداری و ویرایش گری بوده، دارای منو ها و تولبارهای بسیاری است که سبب می شود تا بتوان از این نرم افزار در ساخت Help نرم افزارها، آموزشهای آنلاین، نمایش موضوعات مربوط به بازاریابی و همچنین در مسائل مربوط به صفحات وب و ایمیل ها از آن استفاده نمود.

Description

HyperSnap-DX is priced like similar DirectX-enabled screen capture tools, but its built-in graphics editor saves time, steps, and maybe even money, if you don't have to buy a separate tool. It supports multiple monitors, unlimited undo/redo, FTP upload, non-rectangular window capture, stamps, splits, mirror images, and more. An Office-style layout with thumbnails and a Ribbon toolbar looks at home on any desktop. HyperSnap-DX is free to try for 20 days.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری