Ruby Maze Adventure 2

Ruby Maze Adventure 2

  • کاربرد : نرم افزار زبان برنامه نویسی متن باز روبی
  • نسخه :Version 2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Ruby-lang.org
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Ruby یک زبان برنامه نویسی پویا و متن باز (open source) است که تمرکز خود را بر روی سادگی و بهره وری بالا قرار داده است و از سینتکس ظریفی استفاده می کند که برای درک و نوشتن بسیار راحت می باشد. روبی یک زبان انعطاف پذیر و شیء گراست که همه چیز در آن به عنوان یک شیء خواهد بود و هر بیت از اطلاعات و کد می توانند مشخصات (properties) و عملیات (actions) خود را داشته باشند. در زبان های شی گرا (Object-oriented) مشخصات با صدا کردن نام اشیا به آن ها نسبت داده می شود و عملیات به عنوان متد شناخته می شوند. ایده اصلی طراحی روبی علاوه بر پیروی از اصول طراحی خوب رابط کاربر، خوشنود کردن برنامه نویسان با کمتر کردن کارهای تکراری بود که آن ها بایستی انجام می دادند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ruby:
- زبان برنامه نویسی متن باز
- سادگی و کارایی بالا
- درک آسان سینتکس
- زبان انعطاف پذیر و شیء گرا
- کمتر کردن کارهای تکراری در برنامه نویسی
- و ...

Description

Ruby is a dynamic, open source programming language with a focus on simplicity and productivity. It has an elegant syntax that is natural to read and easy to write.
In Ruby, everything is an object. Every bit of information and code can be given their own properties and actions. Object-oriented programming calls properties by the name instance variables and actions are known as methods. Ruby’s pure object-oriented approach is most commonly demonstrated by a bit of code which applies an action to a number.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری