سیم لب کامپوزر / Simulation Lab Software SimLab Composer 8 v8.0.5 X64

Simulation Lab Software SimLab Composer 8 v8.0.5 X64
سیم لب کامپوزر

  • کاربرد : نرم افزار حرفه ای طراحی سه بعدی
  • نسخه :Version 8.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Simulation Lab Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SimLab composer برنامه کاربردی برای ساخت صحنه های سه بعدی، رندرینگ، به اشتراک گذاری و ساخت انیمیشن است. این نرم افزار با یک رابط کاربری آسان، هنوز یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی سه بعدی است. این نرم افزار برای تمامی افراد از جمله طراحان صنعتی، معماران و آرتیست ها و مدل سازان سه بعدی قابل استفاده می باشد. SimLab Composer ابزارهای ویژه و کاربردی برای طراحی صحنه های ۳ بعدی از مدل های موجود را به آسانی و به سرعت، در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار آپشن های مختلفی را برای به اشتراک گذاری صحنه های سه بعدی و مدل ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بتوانید طراحی های خود را به صورت پی دی اف، webGL و مناسب با اندروید و آی او اس به اشتراک بگذارید. این نرم افزار رندر بلادرنگ با کیفیت بالایی را فراهم می کند که برای صحنه های داخلی و خارجی بسیار مناسب است. این نرم افزار با بالاترین کیفیت ممکن ابزار ارائه ۳ بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به آسانی انیمیشن های زیبایی را ایجاد کرده و به نمایش بگذارید و از آن ها در ساخت فیلم های انیمیشنی خود استفاده کنید. انیمیشن های ساخته شده را می توانید برای ساخت فایل های پی دی اف سه بعدی انیمیشن و یا فایل های HTML یا Web GL استفاده کنید. این نرم افزار فایل های خروجی را به صورت فایل های ۳ بعدی PDF که در نرم افزار اکروبات ریدر قابلیت اجرا دارد را در اختیارتان می گذارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SimLab composer:
- ساخت صحنه های سه بعدی
- رندرینگ با کیفیت بسیار بالا
- طراحی صحنه های سه بعدی
- قابل استفاده برای تمامی افراد از جمله طراحان صنعتی، معماران و آرتیست ها و مدل سازان سه بعدی
- امکان به اشتراک گذری طراحی های خود، به صورت پی دی اف، webGL و مناسب با اندروید و آی او اس
- ساخت انیمیشن
- امکان استفاده از انیمیشن های ساخته شده، برای ساخت فایل های پی دی اف سه بعدی انیمیشن و یا فایل های HTML یا Web GL
- دارای یک رابط کاربری آسان
- قابلیت لینک پویا
- کتابخانه جدید تنظیم شده
- دارای ادیتور جدید متریال
- دارای ماژول برنامه نویسی جدید

Description

SimLab composer application for the construction of three-dimensional scenes, rendering, and animation is sharing. This application has an easy interface, still one of the most powerful three-dimensional design tools. This application is for all people, including industrial designers, architects and artists makers three-dimensional models and styles are available. SimLab Composer and functional tool for 3D design models of easily and quickly, gives. The application of different options for sharing a three-dimensional scenes and models are available to users. This application allows you to view your design in PDF, webGL fit with Android and iOS share. The software provides high-quality rendering in real time that is suitable for indoor and outdoor scenes. The software provided with the highest possible quality 3D tool puts at your disposal. With this powerful software, you can easily create beautiful animation and show it in your animation films. Animations can be made for PDF files or HTML files or Web GL three-dimensional animation and use. It supports output files for 3D PDF files in Acrobat Reader software is the ability to run and when to leave.
feature of SimLab composer:
- Construction of three-dimensional scenes
- Rendering High Definition
- Three-dimensional design
- Applicable to all persons, including industrial designers, architects and artists and model makers three-dimensional
- Ability to Share drop their designs as PDF, webGL fit with Android and iOS
- Animation
- Take advantage of animations made for the construction of three-dimensional animation files, pdf or HTML files or Web GL
- Has an easy interface
- Ability to dynamically link
- New Library set
- A new material editor
- A new programming module
- And ...
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری