Softwarenetz Cash Book v8.00

Softwarenetz Cash Book v8.00

  • کاربرد : نرم افزار حسابداری و مدیریت حساب های روزانه
  • نسخه :Version 8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Softwarenetz
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Cash book 2 محصول شرکت Softwarenetz به شما کمک می کند تا بطور ساده و دوستانه به بانکداری آنلاین و حسابرسی بپردازید. Cash book 2 برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. نرم افزار Cash book 2 از شرکت Softwarenetz برای شرکت های کوچک طراحی شده که به آنها کمک می کند تا بدون داشتن اطلاعات حسابداری و بدون نیاز به حسابرس اطلاعات و حسابهای خود را کنترل و ساماندهی کنند. این برنامه شما را قادر می کند تا حسابداری شرکت خود را بطور کامل انجام دهید. شما می توانید تمامی درآمدها و هزینه ها را در سیستم ثبت و آنها را نیز در فرمتهای خاص از برنامه خروجی بگیرید. Cash book 2 بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN و FinTS 3.0 PIN/TAN را پشتیبانی می کند.شما تنها با یک کلیک می توانید ریز حساب بانکی خود را طریق اینترنت دریافت کنید. همچنین به شما از طریق تجزیه و تحلیل (گزارشات و آمار) یک مرور کلی در مورد معاملات،مالیات بر ارزش افزوده در هر زمان و مکانی ارائه می کند. این برنامه نیاز به سیستم بالایی ندارد و با نسخه های ویندوز 2000، XP، ویستا و ویندوز 7 نیز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Softwarenetz Cash book v2.27:
- دارای محیطی ساده و کاربر پسند
- امکان نصب آسان و کاربرد آسانتر
- قابلیت حسابداری برای شرکت های کوچک
- امکان ثبت هزینه ها و درآمدها
- خروجی گرفتن از اطلاعات حساب ها
- امکان بانکداری آنلاین
- پشتیبانی از بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN و FinTS 3.0 PIN/TAN
- امکان گرفتن گزارشات و آمار از معاملات و مالیات ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Description

Softwarenetz Cash book was developed for self-employed persons, freelancers and small companies, who like to keep their own cash book. Even without knowledge of accounting it is easy to keep a cash book.
The program consists of more functionality, which enables you to do the complete accounting of your company yourself. You can register all kinds of revenues, expenses (cash, bank accounts, PayPal-accounts, credit cards), export this information to a Datev-file and give this to your accountant.
The Cash book supports online banking HBCI 2.2 PIN/TAN and FinTS 3.0 PIN/TAN. With just one mouse click you can retrieve your bank statements via the internet. The program recognises many bookings automatically and will enter them in your accounting directly.
For all Ebay-sellers there is a Import solution for your PayPal account. You can import all PayPal bookings into the program. These PayPal bookings are also recognised automatically and entered because of rules which were defined in advance.
Through the analysis (reports and statistics) you have an overview about your turnover, VAT, etc. at any time.
The booking journal enables you to export all bookings in Datev (KNE) format or normal text format.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری