مستند سیاره دایناسور / Planet Dinosaur S01E01

مستند سیاره دایناسور Planet Dinosaur S01E01

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کشور / سال: 2011
  • کیفیت : 1280 x 720 / 25 fps
  • زمان : 28:16

توضیحات

فیلم مستند Planet Dinosaur Ultimate Killers ، یک فیلم مستند در رابطه با موجوداتی می باشد ، که میلیارد ها سال پیش بر روی این سیاره می زیستند . این فیلم مستند توسط شبکه قدرتمند BBC تولید شده است و John Hurt که یکی از بازیگران معروف سینمای جهان می باشد ، مسئولیت صدا پیشگی این مستند را بر عهده داشته است . این فیلم مستند که توسط استودیوی قدرتمند VFX Studios ساخته شده است ، اولین فیلم مستند در رابطه با دایناسور ها می باشد ، که توسط این شبکه تهیه و تولید شده است . بیش از پنجاه نوع از دایناسور های ماقبل تاریخ در این فیلم مستند وجود دارد و تمامی آنها با استفاده از آخرین تکنیک های کامپیوتری دقیقا به همان شکلی که بوده اند طراحی شده اند . تمام موارد توضیح داده شده در این فیلم مستند بر اساس کشفیات اخیر در رابطه با دایناسور ها بوده است و همچنین این فیلم مستند با استفاده از موارد بدست آمده در رابطه با دایناسور ها از تمامی نقاط جهان تبدیل به یکی از بهترین فیلم های مستند در رابطه با این موجودات عظیم الجسه شده است . فیلم مستند Planet Dinosaur Ultimate Killers یکی از بهترین فیلم های مستند در رابطه با دایناسور ها می باشد

Description

Dinosaur tales are told using fossil evidence and computer graphics.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری