مستند آبی ژرف دوبله فارسی / Deep Blue 2003 1080p

مستند آبی ژرف دوبله فارسی Deep Blue 2003 1080p

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Andy Byatt , Alastair Fothergill
  • کیفیت : 1920 x 1080 / 23 fps
  • زمان : 01:30:33

توضیحات

اقیانوس ها قسمت اعظم کره زمین را در بر گرفته اند و باعث شده اند تا کره زمین با نام کره آبی شهرت یابد . شاید همین گستردگی اقیانوس ها باعث شده تا این مناطق به یکی از شگفتی های دنیا و مکان هایی که کمترین اطلاعات را از آن ها داریم تبدیل شوند . وجود گونه های مختلف آبزیان و ماه...

Description

This nature documentary shows the lives of different animals in and near the oceans that make up two-thirds of the planet's surface. Gray whales make their migratory journeys despite being menaced by killer whiles, while smaller fish struggle to stay alive. In the Arctic, penguins and polar bears endure the winter, while on beaches crabs emerge to feed. Meanwhile, five miles under the water, unusual forms of life thrive -- many of them in places less explored than the moon.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری