TeeChart .NET 2017 v4 1.2017.03147

TeeChart .NET 2017 v4 1.2017.03147

  • کاربرد : نرم افزار کشیدن نمودار های آماری
  • نسخه :Version 4.1.2017.03147
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : TeeChart
  • سال تولید : 2017

توضیحات

TeeChart for .NET نرم افزاری قدرتمند به منظور کشیدن نمودار های آماری بنابر نیاز های مختلف می باشد که کار کردن با آن بسیار ساده است و با استفاده از آن می توانید آمار خود را تحت وب نیز به نمایش در بیاورید. سه هدف مهمی که این برنامه مهندسی دنبال می کند جامعه مالی، علمی و آماری می باشد. این نرم افزار نقشه ها و نمودارهای مختلف تعاملی را برای NET; Desktop, Mobile و صفحات مرورگر پیشنهاد می کند. این برنامه تمامی سورس کد های لازم را در وب سایت خود قرار داده است و عموم افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

TeeChart for .NET برای بیش از ۱۵ سال فعالیت در عرصه نمودارها و چارت های آماری داشته است. شما به راحتی می توانید داده های خود را وارد محیط برنامه کنید و چارت دلخواه خود را ایجاد نمایید، سپس امکان نمایش آن در انوع سیستم ها به شکل رسپانسیو وجود خواهد داشت.‌ توابع مختلف و نشانگرهای گوناگونی نیز گنجانده شده است که با کمک آن ها می توانید تسلط بیشتری بر روی سیستم آماری خود داشته باشید، به عنوان مثال می توان به Open-High-Low-Close Series, Candle, Volume اشاره کرد. وب فرم های ایجاد شده توسط این برنامه را می توان در مرورگر مشاهده نمود، این فرم ها که با Html 5 و Javascript قدرت گرفته اند را می توان به دو شکل به نمایش در آورد، یا به شکل مستقیم آن را استریم کرد یا آن ها را بر روی هاست بارگذاری و سپس برای عموم افراد به نمایش گذاشت.

ویژگی های نرم افزار TeeChart for .NET :
استفاده آسان برای عموم افراد
نمایش انواع نمودار های علمی، آماری و …
پشتیبانی از وب فرم ها و Html 5
source code ها در دسترس می باشند.

Description

The .NET Charting Component Library offers full set of Chart types and a combination Gauge types for dashboard applications. Supports Windows Forms, MVC, ASP.NET/HTML5, WPF and Silverlight, Universal Windows Platform (UWP) and Xamarin iOS, Android & Forms.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری